Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@11:07:13 GMT

فعالیت خارج از تورهای گردشگری تخلف است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۸۸۱۲

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی: حوزه های خدمات رسانی گردشگری باید در چارچوب محول شده یعنی تنظیم فعالیت های فردی و گروهی فعالیت کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تیموری معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی در ارتباط تصویری با برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: با هر تخلف در حوزه گردشگری برخورد می‌شود.   حوزه های خدمات رسانی گردشگری موظف هستند در چارچوب محول شده یعنی تنظیم فعالیت های فردی و گروهی فعالیت کنند و فعالیت خارج از تورهای گردشگری تخلف است و با آن برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این موضوع فراتر از آژانس هاست در نشستی که با ستاد قاچاق کالا و ارز داشتیم در بخشنامه‌ای که به آژانس‌ها ابلاغ شد تاکید شده در صورت تخلف حتی تا لغو مجوز آژانس‌ها پیش خواهیم رفت اما درباره این موضوع هنوز هیچ مورد شکایتی دریافت نکرده ایم.
تیموری افزود: به نظر می‌رسد این موضوع نیاز به راه حل اساسی دارد که با رساندن تفاوت بین تعرفه موجود به حداقل می‌توان از تخلفات جلوگیری کرد و زمینه تخلف ایجاد نشود.
او درباره اینگونه سفر‌ها و عواقب آن برای گردشگران گفت: مسافران و گردشگران باید در نظر داشته باشند که پاسپورت و شناسنامه سند هویت مسافر است و نباید ولو با نرخ‌های بالا در اختیار فرد دیگر قرار گیرد مثلا ممکن است تخلفاتی از این راه به نام فرد صادر شود که به افراد توصیه می‌شود سند هویتی خود را به هیچکس تحویل ندهند. مراکز خدماتی اعم از هتل ها و دفاتر خدمات مسافرتی فقط در حد احراض هویت می توانند مدارک مسافران و گردشگران را داشته باشند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تور گردشگری فعالیت آژانس مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی برای ایجاد شفافیت بیشتر در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مالوری استوارت، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی در این باره گفت: ما همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب افزایش شفافیت داشته و به همکاری بیشتر با این سازمان برای تضمین عدم وجود تخطی در توانایی‌های هسته‌ای داریم.


استوارت تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا از تمامی تلاش‌های آژانس اتمی در راستای شفاف‌سازی در رابطه با سوتفاهم‌ها و بی‌اعتمادی‌های پیش آمده در نتیجه عدم وجود شفافیت لازم در ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • 5 نکته برای ارزانترین راه‌ها برای سفر به عمان