Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 اهدای سوپرجام فصل گذشته به باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ باعث شد تا انتقاد به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به خاطر این موضوع صورت بگیرد اما در شرایط فعلی به نظر می‌رسد یک بار دیگر قرار است پرسپولیسی‌ها جام سوپرجام را در ساختمان سازمان لیگ و نه در ورزشگاه آزادی دریافت کنند!

از روزی که محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تلاش‌هایی را برای گرفتن این جام انجام داد و حتی امروز در سازمان لیگ حضور پیدا کرد تا کماکان پیگیر این مسئله باشد اما از سازمان لیگ خبر می‌رسد که آنها قصد دادن کاپ سوپرجام را به پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد چون پرسپولیس در زمین بازی جام را به دست نیاورده و به خاطر قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و با استناد به قوانین به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی شده به همین دلیل مسئولان سازمان لیگ قصد دارند همچون سال گذشته با دعوت از مدیران این باشگاه جام را در سکوت خبری به پرسپولیس اهدا کنند و با این حساب خبری از اهدای جام در ورزشگاه آزادی نخواهد بود.

انصاری‌فرد به همین دلیل امروز در جلسه‌ای حاضر شد و کماکان پیگیر این است که جام قهرمانی در سوپرجام در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس داده شود و باید دید او در نهایت موفق به انجام این مسئله خواهد شد یا تصمیم دیگری در خصوص اهدای سوپرجام اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/‍

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت نزدیک به ۷۵ هزار نفردرآذربایجان غربی دراهدای خون

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر مجتبی قهرمان رضاییه افزود: اهدا کنندگان مستمر در استان ۲۵ هزار و ۳۰۷ نفر بودند که در سال ۱۴۰۱ هم حدود ۲۴ هزار نفر اهدا خون مستمر داشتند.

قهرمان رضاییه با اشاره به سابقه اهدا خون افراد بیان کرد: ۳۵ هزار و ۷۸۲ نفر اهدای خون باسابقه در سال ۱۴۰۲ بودند که این رقم نیز نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل از رشد ۶.۵ درصدی برخوردار است.

او افزود: امسال همچنین ۱۳ هزار و ۶۴۹ نفر اهدا کننده بار اولی بودند که ۹.۸۱ درصد نسبت به سال قبل‌تر از رشد مشارکتی مواجه بود و این نشان از فرهنگک سازی مناسب در جامعه است.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نیاز به خون یک موضوع روزانه و متداول است، افزود: با توجه به پایین بودن عمر فرآورده‌های خونی در صورت تداوم کاهش اهدای خون از سوی شهروندان جان بیماران پیوندی، تالاسمی، سرطانی، آسیب دیدگان تصادفات، بیماران هموفیلی، مادران باردار و نوزادان با زردی و بسیاری دیگر از بیماران که به خون و مشتقات آن نیازمند هستند، به خطر می‌افتد.

در پایگاه های انتقال خون، علاوه بر پلاسما، گلبول قرمز فشرده، سی‌پی، سی‌پی‌پی، خون فیلتردار، خون شسته شده و پلاکت خون فرآوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۴۶ زوج جوان سردشتی
  • اهدای دیپلم شجاعت به نوجوان مسلمان روسی
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • حدود ۷۵ هزار نفر در آذربایجان‌غربی خون اهدا کردند
  • اهدای ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان
  • ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان اهدا شد
  • مشارکت نزدیک به ۷۵ هزار نفردرآذربایجان غربی دراهدای خون
  • ۷۵ هزار نفردرآذربایجان غربی خون خود را به افراد نیازمند اهدا کردند
  • اهدای ۷۵ هزار واحد خون به نیازمندان آذربایجان غربی