Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@02:25:15 GMT

بیرانوند در تمرین پرسپولیس حاضر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۰۷۲

بیرانوند در تمرین پرسپولیس حاضر شد

با وجود اینکه دروازه‌بان پرسپولیس اعلام کرده بود قصد خداحافظی از فوتبال ایران را دارد اما عصر امروز (یک‌شنبه) در تمرین تیمش حضور یافت.

به گزارش ایمنا، پس از اعلام رای کمیته انضباطی مبنی بر محورمیت یک جلسه‌ای علیرضا بیرانوند، این دروازه‌بان اعلام کرد که قصد خداحافظی از فوتبال ایران را دارد. پس از این اظهارنظر، همه منتظر بودند تا ببینند بیرانوند روی تصمیم خود مصمم است یا از روی عصبانیت این اظهارات را بیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما خبر می‌رسد بیرانوند به محل تمرین پرسپولیس رفته تا در تمرین تیمش شرکت کند. تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری بازی برابر صنعت نفت آبادان، بعد از تمرین عصر امروز (یک‌شنبه) به اردو خواهد رفت اما با توجه به محرومیت یک جلسه‌ای بیرانوند، احتمالا این دروازه‌بان همراه سایرین به اردو نخواهد رفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 389583

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران بود.
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران صف آرایی کرد.

گل اول این دیدار را سرخ چوشان پرسپولیس با شوت اسماعیلی‌فر و در دقیقه ۸ وارد دروازه کرد.

گل دوم پرسپولیس توسط آلکثیر در دقیقه ۶۶ تا صنعت نفت بازی را صفر و پرسپولیس با ۲ گل دنبال کند.

اما کار به همینجا ختم نشد و گل سوم را  کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۱ برای پرسپولیس وارد دروازه نفتی ها کرد. 

در دقیقه ۷۰ پس از گل سوم پرسپولیس بسیاری از هواداران صنعت نفت ورزشگاه را ترک کردند.حالا صنعت نفت آبادان شانزده امتیازی است و در انتهای جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید