Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه رفتار دولت مردان آمریکا با ملت ایران مثل رفتار یزید با امام حسین (ع) در کربلاست، گفت: فشار‌های همه جانبه این تحریم‌ها مستقیما بر روی دوش مردم ایران است. تاریخ انتشار: 18:28 - 24 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۸۹۷ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در جمع کارکنان پایور و وظیفه پادگان مرزی جلفا با اشاره به مرام و منش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: همه ملت‌های دنیا حتی برخی از دشمنان امام حسین (ع) نیز ایشان را دوست دارند و قبول دارند که آن بزرگوار یک انسان ویژه، خارق‌العاده و مخصوص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه عاشقان امام حسین (ع) در همه جای دنیا هستند، افزود: عاشقان امام حسین (ع) فقط شیعه‌ها نیستند، بلکه اهل تسنن، مسحیت و حتی کافران نیز عاشق امام حسین (ع) هستند چرا که ایشان تجسم جوانمردی، آزادگی و حریت است، بنابراین انسان‌ها فطرتاً افراد آزاده را دوست دارند و اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان سرور آزادگان و آزادی‌خواهان جهان، بزرگ فاتح قلوب انسان هاست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه فرهنگ عاشورا در همه جای دنیا جاری است، تاکید کرد: عاشورا یک جریان است و نه یک جرقه، از این رو پیوسته نو شونده، جریان ساز و تاریخ سازاست، به عبارت دیگر هر سال پرشورتر و جریان سازتر از سال‌های قبل نقش آفرینی می‌کند، یقینا در سال‌های آتی نیز پرشورتر از امسال خواهد بود و امروزه در ایام اربعین شاهد بزرگترین راهپیمایی جهانی هستیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه محبوبیت و نفوذ امام حسین (ع) در جهان به خاطر مرام و منش آن حضرت است، تصریح کرد: جوانمردی، فتوت و مردانگی از سیره‌های اباعبدالله الحسین (ع) است و تاریخ نمی‌تواند جوانمردی امام حسین (ع) در خصوص لشکریان حربن ریاحی را فراموش کند.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) وقتی با لشکریان تشنه لب حربن ریاحی برخورد کرد تشتگان‌شان را سیراب و خسته گانشان را مورد محبت خویش قرار داد، اما دیدیم که در روز عاشورا چگونه اهل بیت (ع) اباعبدالله الحسین (ع) را حتی از قطره‌ای آب محروم کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همین خصوص به رفتار دولت‌مردان آمریکا با مردم ایران در حادثه سیل روز‌های نخست سال جاری اشاره و تصریح کرد: سیل به چند استان کشور وارد شده و کشور را با مشکل جدی روبرو ساخت، ما از آمریکایی‌ها که انتظار نداشتیم کمک کنند، اما هموطنان ما آمادگی داشتند که از خارج کشور به مردم ایران کمک کنند، دولت آمریکا حتی مانع از ارسال کمک هموطنان ایرانی ما و کمک‌های بشردوستانه دیگر کشور‌ها به مردم سیل زده شد و این کار همان کار یزدیان بود که در حق ملت روا داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلین محمدحسنی با تاکید بر اینکه باید جوانمردی را تمرین کرد و الگوی این تمرین اباعبدالله الحسین (ع) است، گفت: ما باید درس فتوت و جوانمردی را از کربلا مشق کنیم.

وی اذعان داشت: من گاهی از افرادی که مدام سنگ آمریکا را به سینه می‌زنند تعجب می‌کنم از اینکه اینها چگونه به آمریکا عشق می‌ورزند در حالی که رفتار دولت مردان آمریکا با ملت ایران مثل رفتار یزید با امام حسین (ع) در کربلا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: فشار‌های همه جانبه این تحریم‌ها مستقیما بر روی دوش مردم است؛ آمریکا این ناجوانمردی و ظلم‌ها را دقیقا متوجه مردم ایران کرده است، اما باز هم می‌بنیم برخی از افراد غرب زده، عقب افتاده سیاسی و فرهنگی سنگ آمریکا را به سینه می‌زنند.

وی برخورد با «جَون بن حُوَی غلام آفریقایی» و آب دادن به لشکر حر بن ریاحی را دو نمونه بارز از فتوت و جوانمردی در مرام اباعبدالله الحسین (ع) برشمرد و تصرح کرد: در فرهنگ آن روز‌ها کسی به غلام‌ها بها نمی‌داد، اما امام حسین (ع) با جَون همان رفتاری را به نمایش گذاشت که با فرزندش حضرت علی اکبر (ع) داشت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امام حسین حادثه سیل تحریم دولتمردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرحِ نور (عفاف و حجاب) آمده است: با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳  اکثرِ بانوانِ این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظانِ امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند. گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزارِ هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح، مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روز‌ها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.
براین اساس اجرایِ طرحِ نور منطبق با خواست و ساختِ عمومیِ جامعه و مسئولان اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌هایِ رسانه‌ای توسط جریان سازیِ معاندین در اجرایِ سناریوهایِ ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت. ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنشِ اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضایِ فعلی و راهبردِ فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره‌ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد نمود.
در پایان ضمن تقدیر و سپاس از مامورین وظیفه شناس  پلیس که با سعه صدر و خویشتنداریِ توام با اقتدار، در اجرای این ماموریت مهم تلاش می‌کنند، قدردان شما ملتِ فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

دیگر خبرها

  • با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت هدف اصلی «طرح نور» است
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • نظر علی مطهری درباره بهشت زوری