Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@22:05:32 GMT

بشار اسد فرمان عفو عمومی صادر کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۱۹۸

خرداد؛ "بشار اسد" رئیس‌ جمهوری سوریه فرمان عفو عمومی شامل کاهش احکام زندان برای بسیاری از محکومان جرایم جنایی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد امروز یکشنبه در بخشنامه‌ای دستور کاهش مدت زندان محکومان جرایم جنایی را صادر کرد و به موجب آن احکام اعدام تمامی محکومان با اعمال شاقه به حبس ابد و حکم حبس ابد با اعمال شاقه نیز به ۲۰ سال زندان کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس فرمان جدید ، مدت باقی مانده حبس افراد بالای ۷۵ سال که به بیماری ناعلاج مبتلا هستند، بخشیده می شود اما افرادی که شاکی خصوصی داشته باشند شامل عفو نخواهند شد و تروریست‌ ها نیز شامل هیچ کدام از موارد عفو عمومی نیستند.

نظامیانی که از ارتش سوریه جدا شده‌اند در صورتی مشمول عفو می شوند که تا پیش از ماه ژانویه آتی (۲۰۲۰) به صفوف ارتش بپیوندند. برچسب ها: بشار اسد ، عفو عمومی

منبع: خرداد

کلیدواژه: بشار اسد عفو عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش در خصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهار کرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستاد کل آماده‌تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو ۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می‌کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

کد خبر 745394

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی الماس‌مال کرمان صادر شد
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر