Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی کردستان عصر یکشنبه اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا حین گشت زنی در سطح شهر سنندج موفق به شناسایی سواری سمند حامل کالای قاچاق شدند.

سردار علی آزادی گفت : با هماهنگی دستگاه قضائی خودروی مورد نظر متوقف ودر بازرسی ازآن ۲۶۶ دستگاه سشوار، یک هزار و ۲۳۲ عدد ادکلن و ۱۰ هزار  و ۳۳۴ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق را بیش از ۲میلیارد ریال برآورد کردند اضافه کرد: در این عملیات ۲نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

فرمانده انتظامی سروآباد نیز گفت:  ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق فرآورده های دامی موفق به توقیف کامیون حامل دام قاچاق شدند.

سرهنگ علیرضا کرجی افزود : با هماهنگی دستگاه قضائی کامیون مورد نظر متوقف ودر بازرسی ازآن ۸۰ راس گوسفند قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش دام کشف شده را بیش از یک میلیاردو ۵۰۰میلیون ریال ریال برآورد کردند و در این عملیات یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

۳۰۳۴ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل

سردار جواد تقوی با اشاره به تلاش مسؤولانه و جهادی پليس استان اردبيل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچيان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، گفت: در اين راستا مرحله جديدی از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت نظارت و واپايش انبارها و محل های دپو کالا با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهيزات اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردها و نتايج اجراي اين طرح افزود: کشف ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، کشف ۴ هزار متر پارچه، کشف ۲۵ تن گندم، کشف ۷ تن و ۵۶۰ کيلو آرد، کشف يک دستگاه موتورسيکلت، کشف ۶ تن چوب، کشف ۴ تن و ۷۵۰ کيلو کود شيميايی، کشف ۸۰ هزار بسته قهوه، کشف ۱۲۰ قوطی نوشابه، کشف ۲۸۰ ليتر سوخت ، و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع ديگر کالا که همگی قاچاق بودند کشف و ۱۳ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

او از توقيف ۱۰ دستگاه خودرو در اين طرح خبر داد و گفت: در اين طرح ۲ انبار پلمب و ۱۶ فقره پرونده کشف شد.

سردار تقوی با اشاره به تشکيل ۲ فقره پرونده تصريح کرد: ارزش کشفيات به دست آمده در اين طرح ۵۶ ميليارد و ۶۰۵ ميليون ريال است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان