Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با اینکه آیا برای ثبت نام و شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال از سمت خود به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان استعفا کرده یا خیر؟ گفت: تا زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون والیبال نیازی به استعفا وجود ندارد.

حضور همزمان مدیران وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون‌ها مسبوق به سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سعادتمند نیز که به عنوان به مدیرکل دفتر توسعه آموزهای پایه و استعدادیابی در وزارت ورزش فعالیت دارد به عنوان کاندیدای انتخابات والیبال ثبت نام کرده است.

ظهر امروز (یک‌شنبه) ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۸ در آخرین روز از زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز برای حضور در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کرد.

محمدرضا داورزنی از سال ۱۳۸۵ تا اوائل سال ۱۳۹۶ رییس فدراسیون والیبال بود و در ۹ بهمن ۱۳۹۵ از سوی سلطانی‌فر به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش و زنوزی در هتل رونالدو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه مراسم یادبود و گرامیداشت همسر محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور تبریز در تهران برگزار شد.

این مراسم بهانه‌ای شد تا چهره‌های شاخص فعال در ورزش و فوتبال برای عرض تسلیت و همدردی با محمدرضا زنوزی دور هم جمع بشوند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز یکی از چهره‌های ویژه‌ای بود که برای این مراسم به هتل اسپیناس پالاس رفت و پس از دیدار با زنوزی و تسلیت گفتن به او هتل را ترک کرد.

هتل اسپیناس پالاس برای علاقه‌مندان فوتبال در ایران یادآور حضور کریستیانو رونالدو با کاروان النصر در تهران است که دو روز شلوغ، پرحاشیه و فراموش نشدنی را در این هتل رقم زد.

دیگر خبرها

  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • دیدار وزیر ورزش و زنوزی در هتل رونالدو! (عکس)
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک