Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی بسکتبال اسپانیا و آرژانتین امروز (یک‌شنبه) در فینال نوزدهمین دوره رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ چین در پکن به مصاف یکدیگر رفتند تا پرونده این دوره از این رقابت‌ها بسته شود.

این فینال تمام اسپانیولی برای نخستین مرتبه در تاریخ بسکتبال رخ داد، هر ۲ تیم پیش از این سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را داشتند و در دور ه گروهی تا فینال هم نمایش قابل احترام و خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: فرانسه ۶۷ - استرالیا ۵۹ / خروس‌ها برنزی شدند / عنوان سوم جام جهانی به فرانسوی‌ها رسید

اسپانیایی‌ها با تمام ستارگانشان شروع خوبی در این بازی داشتند و همان ابتدا با حملات دقیق و حساب شده اند ۱۱ بر صفر از حریفشان پیش افتادند آن‌ها در ادامه هم به روند خوب امتیاز گیریشان ادامه دادند و در نهایت ۲۳ بر ۱۴ برنده شدند.

کوارتر دو هم به سود اسپانیاییی‌ها قدرتمند پیگیری شد. آن ها، اما از میانه‌ها این کوارتر جریان بازی را از دست دادند با این حال ۲۰ بر ۱۷ برنده کوارتر دوم شدند تا در پایان نیمه نخست این دوره جام جهانی برنده به رختکن بروند.

کوارتر سوم هم با درخشش گسول و دیگر اسپانیایی‌ها پیگیری شد و آن‌ها با نمایش خوبشان توانستند ۲۳ بر۱۶ برنده باشند.

کوارتر چهارم، اما نوبت آرژانتین بود که با بازی چشم نواز و خوبش توانست از حریفش پیشی بگیرد.

با این حال اسپانیا بازهم به بازی خوبش ادامه داد و در نهایت توئانست ۲۹ بر ۲۸ برنده این کوارتر جذاب و خوب باشد تا در مجموع ۹۵ بر ۷۵ این بازی را ببرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام جهانی بسکتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام جهانی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، دومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل ترکمنستان برگزار کرد و توانست این تیم را با نتیجه پر گل ۷-۰ شکست دهد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این مقابل ازبکستان نیز به پیروزی ۴-۲ رسیده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار دو برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

ملی‌پوشان ایران روز جمعه هفتم اردیبهشت، در سومین مسابقه خود به مصاف تاجیکستان خواهند رفت.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین