Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@08:26:09 GMT

نتیجه زنده/ ایران یک - استرالیا صفر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۴۰۵

نتیجه زنده/ ایران یک - استرالیا صفر

خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف استرالیا رفته است. تاریخ انتشار: 19:03 - 24 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۹۰۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یشنبه) به مصاف تیم استرالیا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولاکوویچ در این بازی تیمش را با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، امیر غفور، علی لصغر مجرد، مسعود غلامی و محمدرضا حضرت‌پور به میدان فرستاد.

ست اول: ۲۵ - ۲۲ به سود ایران   تیم ایران از همان ابتدای ست نخست بازی قدرتمندانه را به نمایش گذاشت و در امتیاز ۱۱ بر ۸ لبدف، سرمربی استرالیا درخواست وقت استراحت فنی کرد. برتری ایران ادامه پیدا کرد تا در امتیاز ۱۶ بر ۱۳ به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند.   هر چند که در امتیازات پایانی استرالیا توانست امتیازات را جبران کند و در امتیاز ۲۱ بر ۲۱ با ایران برابر شود.   در ادامه شاگردان کولاکوویچ دو امتیاز از حریف پیش افتادند تا سرمربی استرالیا مجبور به گرفتن تایم استراحت شود. با آمدن دو تیم به زمین استرالیا صاحب امتیاز ۲۲ شد تا کار را برای ایران سخت‌تر کند، اما جای خالی هوشمندانه سعید معروف بار دیگر اختلاف دو تیم را به عدد ۲ رساند.

تیم ایران در گیم نخست با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ به برتری رسید.   ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال کولاکوویچ معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

نتایج کامل روز اول تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:

دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.

امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.

یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند.

متاسفانه عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898658

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!