Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@08:30:56 GMT

تاریخ سازی قوچان نژاد در لیگ برتر هلند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۴۰۶

تاریخ سازی قوچان نژاد در لیگ برتر هلند

به گزارش وانانیوز، 

 تیم فوتبال اف سی زووله امروز از ساعت 14:45 به وقت تهران در هفته ششم لیگ برتر هلند به مصاف والویک رفت و این دیدار با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید.

رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی کشورمان که به تازگی به زووله پیوسته بود در ابتدا در ترکیب تیمش حضور نداشت و زمانی که تیمش با نتیجه 2 بر یک عقب بود در دقیقه 56 وارد زمین بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا بعد از 4 دقیقه از ورودش ناجی تیمش شد و گل دوم و تساوی زووله را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود مهاجم ایرانی دوباره در دقیقه 81، 83 و 88 گلزنی کرد تا در اولین بازی‌اش پوکر کند و قدرت گلزنی‌اش را به رخ دیگر مهاجمان لیگ هلند بکشد.

مهاجم ایرانی موفق شد با این گل‌هایی که به ثمر برساند تاریخ سازی کند و به اولین بازی تاریخ اردی ویزه (لیگ هلند) مبدل گردد که پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی موفق به زدن 4 گل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی

تیم فوتبال پورتو حریف اسپورتینگ لیسبون در فینال رقابت‌های جام حذفی پرتغال شد تا مهدی طارمی و یارانش فرصت کسب یک جام در فصل جاری را داشته باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو میزبان تیم ویتوریا گیمارش بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

در این بازی اگرچه ویتوریا گیمارش بود که در دقیقه نخست توسط آلفونسو فریتاس به گل رسید، اما پورتو با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 26 کار را به تساوی کشاند و در ادامه با گل‌های فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه 5+45 و پپه در  دقیقه 75 ورق را به سود خود برگرداند. طارمی در این بازی در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و در دقیقه 85 جای خود را به دنی لوودر داد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه 4 بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد، جایی که باید با اسپورتینگ لیسبون مصاف داشته باشد.

فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی

 

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد برگزار می‌شود و آن بازی تنها شانس طارمی و یارانش برای کسب جام در این فصل - با توجه به حذف آنها از جام اتحادیه پرتغال، رقابت‌های اروپایی و فاصله 18 امتیازی‌شان با اسپورتینگ صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال در فاصله پنج هفته به پایان این مسابقات - است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم