Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد از ۱۳ هزار و ۳۷۶ دانش آموز نیازمند کرمانشاهی در مقاطع مختلف تحصیلی حمایت می‌کند.

رخصی افزود: این نهاد به هریک از دانش آموزان نیازمند تحت حمایت تا سقف ۳۰۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین این نهاد از هزار و ۸۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی نیز حمایت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: سقف شهریه پرداختی به دانشجویان سه میلیون تومان و سقف کمک هزینه تحصیلی اعطایی به دانشجویان دانشگاه‌های روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

محسن رخصی تاکید کرد: این نهاد در سال تحصیلی گذشته چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند و دو میلیارد و و ۶۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه به دانشجویان پرداخت کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه  بیان کرد: کمیته امداد تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید کمک هزینه تحصیلی تامین شده از منابع داخلی را در کنار کمک‌های مردمی جمع آوری شده در جشن عاطفه‌ها به دست دانش آموزان نیازمند خواهند رساند.

انتهای پیام/ز

پرداخت بیش از چهار میلیاردتومان به دانش آموزان نیازمند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: این رویداد به منظور هم افزایی و تقویت ظرفیت‌های موجود برای مهارت افزایی فردی و فنی تخصصی دانش آموزان هنرستانی در رشته‌های متنوع، با برگزاری دوره‌های آموزشی تکمیلی و کاربردی، برگزار شد.

حمید باسره افزود: درحال حاضر پنج هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان زیرپوشش این نهاد در هنرستان‌های هرمزگان و رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: افزایش مهارت‌های فردی و تخصصی این دانش آموزان پرتلاش و آینده نگر، کمک شایانی به تسریع فرآیند اشتغال به کار آن‌ها در بخش خصوصی و کسب درآمد پایدار پس از فارغ التحصیلی خواهد کرد.

وی گفت: ۱۵۰ نفر از دانش آموزان منتخب زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان به عنوان استعداد‌های برتر در رشته‌های فنی و حرفه ای، در بخش کشوری همایش راهیان پیشرفت حضور داشتند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: دانش آموزان زیرپوشش این نهاد در رده سنی دوازده تا ۱۸ سال، حتی در حین تحصیل و در فصل تابستان می‌توانند، با ثبت نام و شرکت در طرح تابستانه مهارت کمیته امداد، با گذراندن دوره‌های آموزشی استاندارد و کوتاه مدت فنی حرفه‌ای مهارت‌های فردی و فنی-تخصصی خود ارتقاء دهند.

باسره گفت: این طرح به منظور تسهیل فرآیند کاریابی و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای دانش آموختگان رشته‌های فنی و حرفه‌ای از تاریخ ۱۵ تیر ماه تا ۱۵ شهریور ماه هر سال، با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد هرمزگان، شرکت در طرح تابستانه مهارت برای دانش آموزان زیرپوشش این نهاد کاملاً رایگان است و همه هزینه‌های مربوط به برگزاری دوره‌های آموزشی در این طرح از سوی کمیته امداد تأمین و پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری اردوی دانش آموزی راهیان پیشرفت در هرمزگان

باسره گفت: این نهاد به دانش آموزان فعال و علاقه‌مند به شروع فعالیت‌های شغلی کوچک و خانگی در دوران تحصیل و اوقات فراغت خود در صورت نیاز تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با بازپرداخت بلند مدت پرداخت می‌کند.

وی افزود: همچنین این دانش آموزان می‌توانند پس از فارغ التحصیلی، با دریافت خدمات مشاوره شغلی از حوزه اشتغال کمیته امداد و بعد از دریافت مجوز‌های شغلی مرتبط از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بلند مدت با مبالغ بالاتر و متناسب با نیاز‌های شغلی خود بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • معافیت ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت قبوض آب، برق و گاز