Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@09:53:15 GMT

ترکیب تیم‌های نساجی و سایپا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۴۷۱

مهاجری و صادقی یازده بازیکن خود را انتخاب کردند.

طرفداری- در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم سایپا مقابل نساجی قائم شهر صف‌آرایی خواهد کرد. رضا مهاجری و ابراهیم صادقی 11 بازیکن اصلی خود را برای این دیدار انتخاب کردند.

ترکیب سایپا:

حامد فلاح‌زاده، سعید محمدفرد، کمال‌الدین نیکخوی، روزبه شاه‌علیدوست، مجتبی لطفی، امیرحسین حسین‌زاده، آرمان رمضانی، محمد شریفی، آرمین سهرابیان، معین عباسیان، محمدرضا سلیمانی

ترکیب نساجی:

محمدامین رضایی، رضا علیاری، مجتبی ممشلی، میلاد سرلک، علی‌اصغر عاشوری، علی شجاعی، رضا دهقانی، حسن جعفری، حامد شیری، سیدمحمد میری، محمد عباس‌زاده

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست

به گزارش "ورزش سه"، دی بروینه یک هفته پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشت و اتفاقاتی که در طول چند روز اخیر برای او رخ داد توجه بسیاری را به خود جلب کرده و برای طرفداران او و منچسترسیتی هم جالب بوده است. 

این ستاره بلژیکی هفته گذشته در ترکیب اصلی سیتی در دیدار برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور داشت اما ساعتی پیش از شروع این بازی به دلیل حالت تهوع شدید از ترکیب خط خورد و نتوانست تیمش را همراهی کند. 

با این حال، این بازیکن توانست در بازی این هفته تیمش برابر لوتون در ترکیب اصلی قرار بگیرد و نشان دهد که مشکلش که به دلیل مسمومیت غذایی بود برطرف شده است. هرچند گواردیولا تصمیم گرفت که او را در دقیقا پایانی این بازی تعویض کند. 

سرمربی سیتی پس از پایان بازی درباره شرایط دی بروینه گفت که حالش خوب بوده و دیگر حالت تهوع نداشته است. او در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن می‌خواست در زمین بماند گفت:« نه، نه. رییس من هستم. در دقیقه 75 که 0-3 پیش بودیم به او گفتم بیاید و با من روی نیمکت بنشیند.»

دیگر خبرها

  • هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی
  • نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • محرومیت چهار بازیکن سایپا پیش از دیدار مهم
  • نبرد دوستان قدیمی در جنگ قهرمانی لیگ یک