Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که در موفقیت تیم‌ها مطرح است مدیریت در زمان بحران تیم است، آن تیمی می‌تواند قهرمان باشد که تیم را در زمان بحران مدیریت کند. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

رسول صادقی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به وضعیت تیم تراکتور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:در ساختار تشکیلاتی تراکتور نسبت به سال گذشته اتفاقات خوبی روی داده است که این امر نشان از موفقیت تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به چالش ساختار تشکیلاتی تراکتور نیز اشاره کرد و افزود: ای کاش در تثبیت این ساختار حوزه تخصصی حاکم می‌شد که متاسفانه در تمامی باشگاه‌ها این امر اتفاق نمی‌افتد.

کارشناس فوتبال تبریز در ادامه خاطر نشان کرد:راه درست در ساختار تشکیلاتی تیم این است که واگذار کنیم به صاحبان فکر،تئورسین ها و آنهایی که یک عمر چه از لحاظ تخصصی و علمی واردتر هستند که متاسفانه این امر در استان ما نیز اتفاق نمی‌افتد چرا که باشگاه در دست بخش خصوصی بوده و اختیار دارند تا در این زمینه تصمیم بگیرند.

مازولا به دیدار مقابل ذوب‌آهن هم نرسید؛ تراکتور به دنبال مدافع میانی جدیدتبعات حرکت بیرانوند پس از دیدار تراکتور - پرسپولیس؛ پرشورها محروم شدندلیگ برتر فوتبال| استقلال به دنبال اولین پیروزی در «جهنم زرد»/ تراکتور از منصوریان انتقام می‌گیرد؟

صادقی با اشاره به کادر فنی تراکتور تصریح کرد: با جذب دنیزلی به عنوان سرمربی تراکتور، قدم‌های خوبی برداشته شده است که به نظرم دنیزلی می‌تواند همچون کی روش و برانکو میراث‌هایی را برای فوتبال استان گذاشته و برود.

دبیر اسبق هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در بحث بازیکنان، سال گذشته وزنه تیم بیشتر از امسال بود ولی در حالت کلی نیز اقدامات خوبی در این خصوص انجام یافته است که به عنوان مثال وضعیت دروازه بانی تراکتور نسبت به سال گذشته خوب‌تر خواهد بود چرا که وضعیت محمد رشید مظاهری نسبت به دروازه بانان سال‌های گذشته تراکتور خوب است.

کارشناس فوتبال استان با بیان اینکه خط دفاعی تراکتور چندان هماهنگ نیست اظهار داشت: اسماعیلی فر و طیبی وزنه‌های خوبی برای تراکتور بودند که‌ای کاش رهایشان نمی‌کردیم، اسماعیلی فر در سال گذشته 50 درصد تیم را بازی می کردو طیبی نیز به عنوان دفاع میانی عملکرد خوبی داشت که متاسفانه برای این دو نفر جایگزین خوبی پیدا نشده که در آن حد باشد و در این خصوص در داخل زمین چمن مشکل ایجاد خواهد شد.

صادقی افزود:وضعیت خط میانی تراکتور  کیفیت فنی بالایی داشته و ایرادی در این خصوص نداریم و وضعیت تمام نفرات خوب بوده و اسدی و ایمانی نیز هافبک میانی خوبی هستند که می‌توانند جای مهدی پور و نقی زاده را پر کنند.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتور امسال شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد گفت:صاحب نظران پس از بررسی تیم‌های این فصل لیگ برتر، توانستند تیم‌های،سپاهان، تراکتور، پرسپولیس، استقلال و پدیده را به عنوان تیم‌های مدعی قهرمانی معرفی کنند.

صادقی با بیان اینکه برای پنج تیم مذکور مولفه های مختلف تعریف شده است اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که در  موفقیت تیم‌ها مطرح است مدیریت در زمان بحران تیم است، آن تیمی می‌تواند قهرمان باشد که تیم را در زمان بحران مدیریت کند که متاسفانه ما در سال گذشته و در قضیه فروزان نتوانستیم خوب عمل کنیم و باعث شد از کورس قهرمانی فاصله بگیریم.

دبیر اسبق هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: برای تیم تراکتور باید چند آیتم را تعریف کنیم،که اولین و مهم‌ترین این آیتم‌ها هواداران پرشور تراکتور هستند که یکی از ظرفیت‌های تراکتور هواداران با فرهنگ تراکتور است که سایر تیم‌ها در این خصوص ضعیف هستند که این آیتم پتانسیل خوبی برای ما بوده و می‌تواند کمک خوبی برای تراکتور باشد.

کارشناس فوتبال استان دومین آیتم تراکتور را همراهی سازمان‌ها و مسئولین در موفقیت این تیم عنوان کرد و گفت: تمامی مسئولین و سازمان‌هایی که می‌توانند در رشد و پویایی تراکتور نقشی ایفا کنند، اکنون بهترین زمان بوده و باید قدم‌های لازم را بردارند.

صادقی با بیان اینکه بحث امکانات و ساختاری نیز سومین آیتم برای تراکتور است افزود: ضروری است در این خصوص سازماندهی مناسبی صورت گیرد، سازماندهی مناسب می‌توانست برای مدیریت و هیئت مدیره تیم کمک بوده و می‌توانستند کمیته فنی تشکیل دهند که من جای کمیته فنی را کاملاً خالی می‌بینم.

وی با بیان اینکه کمیته فنی تراکتور کمیته‌ای که سرشار و غنا از تجربه و تخصص فوتبال آذربایجان باشد را ندارد ابراز کرد: متاسفانه کمیته فنی تراکتور حالت صوری دارد.

انتهای پیام/ ت

R7887/P/S6,47/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

به نقل از فارس این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898673

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟