Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@14:07:12 GMT

همایش مهر تحصیلی در کرمانشاه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۵۱۵

همایش مهر تحصیلی در کرمانشاه برگزار شد

همایش «مهر تحصیلی» در بقعه امامزاده ابراهیم طاقبستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، همایش «مهر تحصیلی» عصر امروز یکشنبه در بقعه امامزاده ابراهیم کرمانشاه به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان و با حضور مسئولان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: در شرایط سخت، تجربه تاریخی نشان داده هر زمان که در کنار هم بودیم توانستیم اتفاقات بزرگ را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدابراهیم الهی تبار افزود: در 8 سال دفاع مقدس و هنگام جنگ تحمیلی علیرغم همه تهدیدات و شرایط سخت که سرمایه های مادی و معنوی بسیاری را از ما گرفت،اما این ملت بودند که ایستادند و نسبت به همدیگر مهرورزی کردند و همدیگر را رها نکردند تا به پیروزی رسیدند.

وی بیان داشت: امروز هم که شرایط اقتصادی مردم را به زحمت انداخته و دشمن با تمام وجود هر گونه حربه ای را که خواسته است به کار گرفته و قصد دارد مردم را از این وضعیت آشفته کند، اما بار دیگر این مردم هستند که باید یار و یاور هم باشند تا از این مسیر به سلامتی عبور کنند.

الهی‌تبار، مهر تحصیلی اوقاف را مصداق این امر دانست و خاطر نشان کرد: چنین حرکت هایی نیاز امروز برای مقابله با عوارض حملات اقتصادی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور اقشار آسیب پذیر بیشتر مورد تهدید هستند ، چرا که با کاهش سطح درآمد مشکلاتی را از نبود امکانات به واسطه تحریم ها متوجه آنها خواهد شد.

الهی‌تبار با اشاره به اینکه دانش آموزان تاریخ را رقم می زنند، اظهار داشت: چنین حرکت هایی مهربانی را در ماه مهر رقم می‌زند چه بسا در بین این دانش آموزان، افرادی تاریخ ساز شوند آنچنان که اکثر بزرگان تاریخ زندگی چندان مرفهی نداشتند و عمدتا متوسط بوده اند که مصداق آن شهید رجایی است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا با یک برنامه ریزی منسجم خیرات در اختیار اهل حقش قرار گیرد، گفت: امیدواریم اوقاف بتواند برای نوروز ۹۹ نیز حرکت نویی با استفاده از خیرین انجام دهد و اینها بهانه برای مشارکت در امور خیریه است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق و مفاسد اقتصادی، در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو که از استان‌های جنوبی به پایتخت بارگیری شده بود، مقادیری شامل ۳۲ دستگاه لوازم‌خانگی و ۸ هزار و ۸۶ قلم انواع لوازم آرایشی و مواد غذایی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر دراین‌رابطه، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه اقتصادی و اجتماعی جامعه است از شهروندان خواست، با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدررفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

کد خبر 6064137

دیگر خبرها

  • تاکید شخصیت‌های پاکستانی بر ادامه حمایت از مردم غزه
  • تحقق شعار سال نیازمند نگاه تحولی و حرکت جهادی است
  • همایش "دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین" برگزار می‌شود
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی سومین همایش اقتصادی کشورهای ساحلی
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • کمیته‌های تخصصی تحقق شعار سال در دستگاه‌های تشکیل می‌شود
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد