Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@14:11:02 GMT

نتانیاهو: جنگ گزینه آخر ما در غزه خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۵۳۱

خرداد؛نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که جنگ گزینه آخر این رژیم در مورد غزه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار کردکه جنگ گزینه آخر خواهد بود.

نتانیاهو مدعی شد که برنامه‌ریزی متفاوتی برای جنگ آتی در غزه شده که نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود و فعلا تصمیم ندارد جزئیات آن را فاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد که رژیم صهیونیستی زمان و مکان مناسب حمله به حماس در غزه را تعیین خواهد کرد.

البته این تهدیدات در آستانه انتخابات کنست صورت می‌گیرد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نتانیاهو بهتر از هر کسی می‌داند که جنگ علیه غزه چه هزینه‌ای برای این رژیم خواهد داشت و این رژیم در سه جنگ گذشته در غزه در برابر مقاومت فلسطین شکست خورده و نتوانسته به اهداف خود برسد. برچسب ها: نتانیاهو ، جنگ ، غزه

منبع: خرداد

کلیدواژه: نتانیاهو جنگ غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند

وب سایت پولیتیکو به نقل از اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نوشت که به رهبران سیاسی آمریکا توصیه می‌کند در سیاست داخلی تل آویو مداخله نکنند.

هرتزوگ همچنین خطاب به چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت که باید از سیاست داخلی رژیم صهیونیستی نیز دوری کند.

 شومر اخیرا انتقادات شدیدی را از رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن وارد کرد و خواستار سازماندهی انتخابات جدید در این رژیم شد.

شومر در مصاحبه با نشریه نیویورک تایمز با بیان اینکه نتانیاهو قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ از برگزاری انتخابات جدید در رژیم صهیونیستی جلوگیری کند، اظهار کرد: نگرانی من این است که (رژیم) اسرائیل تحت رهبری او به دولتی مطرود در دنیا و حتی آمریکا تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • پول‌پاشی برای مثلث نیابتی
  • پول‌پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • تمسخر نتانیاهو در تلویزیون رژیم صهیونیستی + فیلم
  • هدف نتانیاهو از حمله به رفح چیست؟