Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@06:12:54 GMT

عاملان قتل معتاد بجنوردی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۵۹۶

آفتاب‌‌نیوز :

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اواخر تیرماه، جوان معتاد بجنوردی، توسط سه نفر از کارکنان یک مرکز ترک اعتیاد بخش خصوصی در مشهد، راهی آن شهر بود که با آنان درگیر شد و بر اثر شدت ضربات وارده مصدوم و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ محسن عربی اظهار داشت: کارکنان مرکز ترک اعتیاد با تماس با خانواده این فرد معتاد، اعلام کردند که فرزندشان در میانه راه بدحال و روانه بیمارستان شده است و حال آنکه وی در پی درگیری و بر اثر شدت ضربات وارده، جان باخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش مرگ مشکوک این جوان در بیمارستان، وارد عمل شد و در بررسی ها، آثار ضرب و شتم و جراحت در بدن این جوان، مشاهده شد و پزشکی قانونی نیز علت مرگ این جوان را خفگی ناشی از فشار به قفسه سینه و انسداد راه های تنفسی اعلام کرد که بر این اساس سه نفر از کارکنان مرکز ترک اعتیاد، به عنوان عامل قتل، بازداشت و راهی زندان شدند.

وی خاطرنشان کرد: این جوان با درخواست خانواده خود و برای حضور در مرکز ترک اعتیاد، راهی مشهد شده بود اما در میانه راه با کارکنان درگیر و دچار حادثه شد.

سرهنگ عربی گفت: خانواده ها پیش از اقدام برای معرفی فرزندان به مراکز ترک اعتیاد، آنان را برای حضور در این مراکز آماده و متقاعد کنند و زمینه های همکاری و همراهی آنان را فراهم آورند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از دستگیری عامل یک حادثه قتل در یکی از مناطق شهر بجنورد خبر داد و گفت: در این حادثه که پنجشنبه‌شب گذشته رخ داد، برادری با شلیک سلاح شکاری، خواهرش را کشته بود.

سرهنگ عربی افزود: علت این حادثه، اختلافات خانوادگی عنوان شده است که قاتل این زن جوان، ۴۸ ساعت پس از حادثه، در بجنورد دستگیر شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاتل حرفه قتل معتاد پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راگبی‌بازان بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی راگبی ۱۵ نفره ویژه آقایان مشخص شدند.

بعد از درخشش راگبی‌بازان بجنوردی در مسابقات قهرمانی کشور، حامد شریفان و امین ناصری به این اردو دعوت شدند.

کد خبر 6080261

دیگر خبرها

  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • تولدی دیگر در شورآباد
  • راگبی‌بازان بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • تعطیل شدن یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان رشت
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول