Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:32:29 GMT

رویکرد خدمت به مردم باید تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۶۱۱

رویکرد خدمت به مردم باید تقویت شود

محمدرضا گروسی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قم،‌ افزود:‌ تکریم ارباب‌رجوع در ادارات استان باید در اولویت باشد و در همین رابطه همه مدیران یک روز خاص را برای انجام دیدارهای مردمی اختصاص دهند.

وی بیان کرد: ارتباط خوب و دوسویه ادارات استان با مجموعه استانداری قم، قابل‌تقدیر است و این رویکرد برای خدمت بیشتر به مردم،‌ تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسی گفت:‌ همچنین با توجه به تأکیدهای استاندار محترم،‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس باید دیدار با خانواده معظم شهدا،‌ جانبازان گرامی و ایثارگران گران‌قدر را در دستور کار خویش قرار دهند.

وی بیان کرد: لازم است تا برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قم در باشکوه‌ترین صورت ممکن برگزار شود و همه دستگاه‌های استان در این زمینه مشارکت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: تشکیل ستاد اربعین و تدوین برنامه‌های گسترده برای گرامیداشت این نماد شیعی،‌ موضوع دیگری است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان به‌زودی عملیاتی خواهد شد.

گروسی همچنین از مدیران شرکت‌کننده در شورای اداری استان خواست نسبت به انجام فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح دستگاه‌ها و نهادهای استان،‌ اهتمام لازم را داشته باشند.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم جلسه شورای اداری استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت

احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

او با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و افزود: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وحیدی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی، افزود: مبارزه با فساد جزو شعار‌های مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

او گفت: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کار‌های بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

 

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم