Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@20:23:02 GMT

فعالیت ۴۵۰ واحد صنعتی در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۶۷۲

فعالیت ۴۵۰ واحد صنعتی در بوشهر

حسینی اظهار داشت: تاکنون ۵۹۸ پروانه برای واحدهای صنعتی در این استان صادر شده که از این شمار ۴۵۰ واحد فعال هستند.

سید حسین حسینی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر روز یکشنبه (۱۴ شهریور) در گفتگو با  خبرگزاری شبستان در  بوشهربا بیان اینکه در راستای حل مشکلات این واحدها از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ نشست کارگروه رفع موانع تولید در استان بوشهر تشکیل شده است اظهار داشت: از جمله اقدام‌های این نشست‌ها می‌توان به تصویب ۳۷۸ مصوبه و همچنین بررسی ۲۳۸ پرونده برای حل مشکلات واحدها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی با اشاره به اینکه مشکلات عمده واحدهای تولیدی استان بوشهر مشکل تامین مالی، جرائم مالیاتی، بدهی‌های تامین اجتماعی و نبود زیر ساخت‌های لازم (آب، برق، گاز) است، یادآورشد: در این زمینه امسال و پارسال تسهیلاتی در  زمینه بازسازی و نوسازی  به واحدهای تولیدی متقاضی پرداخت شده که در افزایش رقابت‌پذیری آنها کمک شایانی کرده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر اینکه از سال  ۹۵ تاکنون ۸۴ پرونده‌ در زمینه درخواست تسهیلات در گردش و تسهیلات ثابت در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند اضافه کرد: در این ارتباط با پرداخت تسهیلات به  ۷۵ مورد موافقت صورت گرفته و در مجموع یکهزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدها پرداخت شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه از اواخر مرداد که سامانه بهین یاب فعالیت خود را از سرگرفته تاکنون ۳۰ واحد تولیدی در این سامانه نام‌نویسی کردند که از این شمار ۲۳ درخواست بررسی و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، یادآورشد: هدف از ایجاد چنین سامانه‌ای سرعت بخشی در اعلام واحدهای تولیدی نیازمند به تسهیلات بانک‌های عامل بوده است.

 

حسینی اظهار داشت: تاکنون ۵۹۸ پروانه برای واحدهای صنعتی در این استان صادر شده که از این شمار ۴۵۰ واحد فعال هستند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم خبرگزاری شبستان عاشورا استان بوشهر عزاداری محرم عاشورای حسینی محرم شیراز تاسوعای حسینی خبرگزاری شبستان اشتغال زایی واحد صنعتی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است