Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@13:06:28 GMT

برخی محله های خوزستان از نظر توسعه ای رها شده اند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۷۶۰

برخی محله های خوزستان از نظر توسعه ای رها شده اند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق کریمی کیا ظهر امروز یکشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، سلامت و خانواده اظهار کرد: استان خوزستان بعد از استان سیستان و بلوچستان بیشترین دفتر تسهیل گری را دارا است که بیشترین آن در کلان شهر اهواز است.

وی با بیان اینکه دفاتر تسهیل گر برای انجام فعالیت های خود منتظر دستگاه های اجرایی نماندند و خود کار را آغاز کردند، افزود: مطالعات و ارزیابی های برخی محله های در معرض آسیب و حاشیه نشین توسط این دفاتر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: دفاتر تسهیل گر می توانند مانند نوافکن برای مسئولان باشند که برخی محله ها را رها کرده و یا نادیده گرفته اند.

کریمی کیا برخی محله ها در خوزستان از سطح بسیار پایینی در حوزه های مختلف هستند، تصریح کرد: باید سندی برای کاهش این عدم توازن تدوین و برنامه در این راستا اجرا شود.

کد خبر 4719059

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خوزستان سلامت خوزستان ماه محرم قزوین بوشهر شیراز اربعین حسینی شهرکرد ایلام مراسم عزاداری عاشورا خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود

گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات به منظور تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی با شیخ نور احمد اسلام جار، والی هرات افغانستان در محل دفتر استاندار به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد؛ نظری در این تماس تلفنی پیگیر تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی در مرز ایران و افغانستان شد.

استاندار خراسان رضوی در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن اعلام آمادگی برای سفر والی هرات در آینده نزدیک به استان، اظهار کرد: موافق هستیم تا یک کمیته مشترک به ریاست معاونین اقتصادی استانداری خراسان رضوی و هرات تشکیل و حتی در صورت لزوم جلسات آن در مرز دو کشور برگزار شود.

والی هرات در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین ابراز امیدواری کرد: ضرورت دارد برای هر دو استان در جهت فراهم کردن تسهیلات هرچه بهتر، کوشش و تلاش بیشتری کنیم. 

گفتنی است، بحث و تبادل نظر برای تسهیل رفت‌وآمد کامیون‌های ایرانی و افغانستانی از مرز دو استان بخشی دیگر از محورهای این گفت‌وگوی تلفنی بود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • بهبود اکوسیستم‌های شهری با مزارع خورشیدی زیست‌محیطی / توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • تسهیل صدور مجوزها در سالی که گذشت
  • تسهیل مبادلات تجاری افغانستان با ایران + فیلم
  • رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود
  • توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • اعتراف نظامی صهیونیست به بمب گذاری دفاتر آنروا
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • جشن گرگیعان در خوزستان
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها