Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:51:30 GMT

هیات جانبازان کرمان صاحب مجموعه ورزشی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۸۷۹

هیات جانبازان کرمان صاحب مجموعه ورزشی می‌شود

به گزارش ایرنا، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی این مجموعه چند منظوره ورزشی گفت: ورزشکاران کرمانی هیات جانبازان و معلولان نام استان را در جایگاه ویژه ای در سطوح بین المللی قرار داده اند.
محمدرضا پورابراهیمی با تاکید بر اینکه  اولویت ما مسابقات آسیایی و پاراآسیایی است، پیشنهاد داد: در رشته هایی از جمله کاراته، دومیدانی و جانبازان معلولان که اولویت داریم تقسیم کاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی  افزود: طی روزهای آینده نشستی  با مدیرانی خواهیم داشت که صورتجلسه توافق صورت گرفته میان مدیران اقتصادی و هیات های ورزشی که با حضور استاندار انجام شد را امضا و اعلام حمایت کردند.
این نماینده مجلس اظهار داشت: باشگاه گل گهر عنوان کرده هیات جانبازان و معلولان را حمایت و کمک می کند و الان باید پای توافق صورت گرفته باشد هر چند که مدیر آن تغییر کرده باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست مشترک با استاندار کرمان در آینده نزدیک بیان کرد: با هماهنگی اداره کل ورزش و جونان در هفته های آتی نشست مشترکی با استاندار و هیات هایی که در بازیهای پارالمپیک و پاراسیایی باید شرکت می کنند رگزار خواهیم کرد تا حمایت لازم از این هیات ها به طور جدی صوت گیرد.
پورابراهیمی افزود: در توافقی که با باشگاه صنعت مس داشتیم مقرر شد حمایت از رشته های ورزشی غیر از فوتبال داشته باشند و حتما هم با باشگاه جلسه می گذاریم که توافق صورت گرفته براساس اولویت ها صورت گیرد
وی افزود: در این توافق قرار شد که هیاتی که تعداد ورزشکاران بیشتر دارد، مدال ها و افتخارافرینی بیشتری داشته و یا توانسته در ظرفیت ملی و استانی خوب کار کند را مبنا قرار دهیم.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عنوان کرد: وضعیت امسال به لحاظ درامدی خاص است و مقداری محدود تر هستیم اما نباید پروژه های ما متوقف شود، ما در استان کرمان از خیران گرانقدری بهره می بریم که باید از انها تقدیر کرد که عرصه هایی همچون ورزش ورود می کنند تا خروجی ان ارتقای توانمندی استان و ورزش ما باشد.
۳۰۲۹ / ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا ورزش معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد