Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@22:35:28 GMT

دکوراسیون نشیمن به رنگ آبی و خاکستری

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۹۰۰

دکوراسیون نشیمن به رنگ آبی و خاکستری

خاکستری به پادشاه رنگ‌ها در دکوراسیون مدرن معروف است، زیرا یک رنگ خنثی است که با همه رنگ‌ها به راحتی ترکیب میشود، ترکیب خاکستری با آبی یک ترکیب خیره کننده برای دکوراسیون نشیمن است. رنگ‌های آبی و خاکستری در طیف‌های تیره و روشن وجود دارند که قابل استفاده برای بخش‌های مختلف منزل هستند، اما در این مطلب به دکوراسیون نشیمن آبی و خاکستری خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





با ترکیب آبی و خاکستری میتوانید نشیمنی سرشار از حس آرامش و آسایش دکوراسیون کنید، این دو رنگ اگر در کنار هم به کار روند معجزه‌ای به نام آرامش و زیبایی رخ خواهد داد. اگر بخواهید یک رنگ دیگر به این ترکیب اضافه کنید بدون شک آن رنگ سفید است. از آنجایی که آبی و خاکستری هردو تیره هستند یک رنگ روشن مانند سفید میتواند هارمونی جالبی ایجاد کند مثلا مبلمان خاکستری با کوسن‌هایی که سفید و آبی هستند میتوانند نمای جالبی به اتاق نشیمن ببخشند.

رنگ سفید روشنایی منزل را چند برابر میکند و مانند خاکستری با همه رنگ‌ها ترکیب میشود، از رنگ سفید میتوان برای دیوارها، کوسن مبل، وسایل تزیینی و... استفاده کرد.



آبی تیره با خاکستری همخوانی بیشتری دارد تا ابی کمرنگ، ترکیب آبی نفتی و خاکستری انتخاب ایده آلی برای دکوراسیون نشیمن است. دیوار‌هایی که با رنگ خاکستری پوشیده شده اند، در کنار مبلمان آبی رنگ، می‌توانند ترکیب جالبی با وسایل چوبی اتاق بسازند. مخصوصا وجود نور طبیعی که از پنجره‌های اتاق وارد می‌شود، اجازه نمیدهد که فضای نشیمن زیاد تاریک شود.



اما اگر از رنگ‌های تیره خوشتان نمی‌آید میتوانید از آبی روشن در کنار خاکستری استفاده کنید اینطوری فضای منزل روشن‌تر و دلباز‌تر خوهد شد. استفاده از این ترکیب رنگ در دکوراسیون شما را یاد دریا می‌اندازد و سرشار از احساس آرامش خواهید شد.     منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل دکوراسیون اتاق نشیمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا از زمان حضورش روی نیمکت آرسنال موفق شده است این تیم را بار دیگر به روزهای اوج برگرداند و حالا آنها دو فصل متوالی است که در جمع مدعیان قهرمانی حضور دارد و برای کسب این عنوان با منچسترسیتی و لیورپول رقابت می‌کنند.

تعدادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در چند ماه اخیر به این موضوع پرداخته بودند که این مربی جوان ۴۲ ساله با وجود فشار کار در سطح اول فوتبال انگلیس همچنان موهای بسیار مشکی دارد و خبری از موی سفید در بین موهایش نیست و این موضوع برای آنها جالب بود.

حالا به نظر می‌رسد که این ویژگی باعث حسادت و ناراحتی بعضی از اهالی فوتبال شده و یورک در صحبت‌های جالبی که درباره این مربی مطرح کرده مدعی شده است که او بدون شک از رنگ مو استفاده می‌کند.

این ستاره سابق یونایتد به گفت:« آیا موهای آرتتا شروع به سفید شدن کرده است؟ اگر هر روز موهایتان را رنگ کنید نمی‌توانید موی سفید را ببینید. آرتتا اجازه نمی‌دهد که موهای سفیدش معلوم شود. موهای شما نمی‌تواند در این سن تا این حد مشکی باشد.»

دیگر خبرها

  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ماهواره نوا رویداد تلخ سفید شدن مرجان‌ها را ثبت کرد
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • (تصاویر) خواص قارچ برای سلامتی؛ فقط این قارچ‌ها خوراکی هستند!