Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@01:24:46 GMT

انتشار دومین بروزرسانی برای Realme 5

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۹۱۸

انتشار دومین بروزرسانی برای Realme 5

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ریلمی یکی از شرکت‌هایی است که  مانند دیگر رقیبان چینی خود از یک استراتژی خاص برای حضور در بازار استفاده می‌کند. این شرکت با ارائه گوشی‌های جدید با قیمتی مناسب توانسته است بخش نسبتا خوبی از بازار را از آن خود کند. اکنون این شرکت برای کاربران گوشی Realme 5 امکانات تازه‌ای ارائه کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی جدید ریلمی با نام Realme 5 اولین بروزرسانی نرم‌افزاری خود را هفته گذشته دریافت کرد. این بروزرسانی همراه با یک پچ امنیتی و چند قابلیت جدید در دوربین عرضه شد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که این گوشی دومین بروزرسانی خود را دریافت کند. گفته می‌شود این بروزرسانی با قابلیت Digital Wellbeing همراه است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی Honor X9 باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن را فاش کرد +فیلم

علاوه بر آن، این سیستم عامل بروزرسانی شده ضمن بهبود وضوح در حالت HDR و اثر پیش نمایش در حالت عمودی در Night Scene، تجربه لمسی چند انگشت را برای برخی از برنامه‌های شخص ثالث بهینه سازی می‌کند.

فهرست تغییرات ایجاد شده در Realme 5 

برای جزئیات بیشتر بروزرسانی جدید Realme 5 می‌توانید تغییرات کامل را در فهرست زیر بررسی کنید:

سیستم بهبود ثبات سیستم قابلیت Digital Wellbeing اضافه شده است تجربه لمسی چند انگشت برای برخی از برنامه‌های شخص ثالث بهینه سازی کرده دوربین بهبود وضوح و پیش نمایش در حالت عمودی در Night Scene وضوح را در حالت HDR بهبود بخشیده است اثر دوربین اصلی عقب در حالت زوم بهبود بخشیده شده است عملکرد رنگ و وضوح دوربین جلو بهبود داده شده است عملکرد رنگی عکاسی ماکرو بهتر شده است

این بروزرسانی، با شماره نسخه RMX1911EX_11_A.13، در حال حاضر در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته است، درصورتی که همه چیز درست باشد، یک پخش گسترده‌تر در چند روز آینده آغاز می‌شود. اما اگر نمی‌توانید منتظر OTA باشید، می‌توانید با گرفتن بسته OTA از سایت اصلی، آن را به صورت دستی نصب کنید.

انتهای پیام/

جدیدترین قابلیت‌های اضافه شده به Realme 5 پس از بروزرسانی دوم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است

رائول گونزالس معتقد است جود بلینگام قابلیت رسیدن به جایگاه زیدان را دارد اما هنوز به آن نرسیده است.

طرفداری | رائول گونزالس، اسطوره رئال مادرید و مربی تیم ب کهکشانی ها مقایسه بلینگام با زین الدین زیدان را اشتباه دانست.

به گزارش اتلتیک، امشب مراسم اهدای جوایز لوریوس 2024 برگزار می شود و در همین راستا جمعی از بزرگان فوتبال در کنفرانسی خبری حاضر شده و در مورد مسائل مختلفی صحبت کردند. از زمان انتقال جود بلینگام به رئال مادرید و پس از عملکرد درخشان این بازیکن، بسیاری او را با زین الدین زیدان مقایسه می کنند. البته این مقایسه از نظر رائول گونزالس اشتباه است. او در این مورد گفت:

فکر می کنم این مقایسه ها اشتباه هستند. زیدان یک اسطوره است و بلینگام قابلیت های لازم برای تاریخ سازی را دارد اما به نظرم این دو متفاوت هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب