Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@12:13:19 GMT

اعزام گروه جهادی شهدای کوثر به مناقط سیل زده لرستان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۹۹۶۳

اعزام گروه جهادی شهدای کوثر به مناقط سیل زده لرستان

فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: گروه جهادی شهرستان کوثر به مدت ۱۵ روز در منطقه سیل‌زده معمولان استان لرستان حاضر و به هموطنان خدمت رسانی خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، محرم پوررحمان، فرمانده سپاه شهرستان کوثر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داست: گروه جهادی شهرستان کوثر به مدت ۱۵ روز در منطقه سیل‌زده معمولان استان لرستان حضور پیدا خواهند کرد و به هموطنان خدمت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هموطنان عزیز که در آنجا دچار سیل شده‌اند و سرپناهی نیز ندارند و در کانکس زندگی می‌کنند، افزود: با توجه به اینکه فصل سرما در پیش است حرکت این گروه جهادی حرکت عاشورایی و محرمی است و امید است خداوند متعال به عزت سیدالشهدا برکت این حرکت را بر این عزیزان و خانواده‌هایشان جاری کند.

پور رحمان با بیان اینکه این اعزام به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر صورت گرفته است. تصریح کرد: این گروه تخصصی در زمینه بازسازی و مرمت واحد‌های مسکونی اقدام خواهند کرد و علاوه بر کار‌های عمرانی در زمینه فرهنگی نیز مشغول خدمت رسانی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور که در جریان نزول بارش رحمت الهی در منطقه سعدی حضور داشت، از تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی سخن گفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی (ع) افزود: تدبیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب باعث شد تا از تکرار حوادث سیل سال ۹۸ جلوگیری شود.

او همچنین به اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج شیراز و نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز در کنترل سیلاب و رفع آبگرفتگی در برخی نقاط اشاره کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در این باره گفت: به دستور شهردار شیراز و اختیار ویژه‌ای که به این سازمان داده شد، این سیل‌بند در چندماه گذشته احداث و هم‌اکنون آب پشت آن جمع و آرام‌سازی و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علی‌حسین عباسی بیان کرد: این سیل‌بند اگر نبود، با حرکت این حجم از آب به سمت سعدی باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شد؛ بنابراین گزارش؛ بند‌های کنترل سیلاب سعدی با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی، جلوگیری از انتقال رسوب بیشتر به سمت پایین‌دست احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس