Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال با اعلام مخالفت وزارت ورزش و جوانان با استعفای خود گفت : با توجه به قبول نشدن استعفایم از سوی وزیر ، از نامزدی انتخابات ریاست فدراسیون والیبال کناره گیری کردم.

وی افزود: کارمند وزارتخانه هستم و تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی و مشخص شدن رییس جدید فدراسیون والیبال به کار خود ادامه می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری گفت: بعد از پایان ثبت نام ها روند بررسی صلاحیت ها آغاز می شود و بزودی هم تاریخ مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون والیبال اعلام خواهد شد.

کد خبر 4719280 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال افشین داوری فدراسیون والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی بسکتبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال امید ایران فوتسال تکواندو کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مجمع انتخابات رئیس هیات فوتبال گیلان با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در سالن اجتماعات ملل منطقه آزاد انزلی برگزار شد که در نهایت قربانعلی الماسخاله با کسب ۳۷ رأی از ۳۸ رأی مأخوذه در سمتش ابقا شد تا وارد چهارمین دوره متوالی خود در این عرصه شود. 
دیگر نامزد‌های احراز این پست محمد حق شناس، فاضل بازیار، سیدمهدی خدمت بین دانا، اسماعیل رجب زاده پیش از آغاز رای گیری انصراف دادند و نقی هدایتی هم در اعتراض به فرآیند روند برگزاری مجمع، جلسه را ترک کرد.
همچنین در این مجمع میر شهاب مومنی با ۳۵ رای نائب رئیس آقایان، مریم آزمون با ۳۶ رای نائب رئیس بانوان و محمد خوشنود با ۲۳ رای نماینده هیات شهرستان‌ها و عضو هیات رئیسه هیات فوتبال گیلان شدند.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد