Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:48:46 GMT

«مطهریِ» بدشانس روی نوار مصدومیت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۲۰۶

«مطهریِ» بدشانس روی نوار مصدومیت

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

یکی از اتفاقات قابل‌توجه این بازی مصدومیت امیرارسلان مطهری بود؛ مهاجم گلزن تیم ذوب‌آهن که به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، تنها پس از گذشت پنج دقیقه از شروع بازی از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد و ناگزیر زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به علیرضا منظمی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری پیش‌تر در بازی برگشت مقابل الاتحاد عربستان در چارچوب دور یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شده بود. آسیب‌دیدگی او به حدی بود که باعث شد این بازیکن ۲ دیدار ابتدایی ذوب‌آهن در لیگ نوزدهم را مقابل سایپا و پارس جنوبی‌جم از دست دهد.

مطهری سرانجام در دیدار مقابل تراکتور امکان بازی پیدا کرد که مصدومیت دوم، به سراغ این بازیکن آمد و او را دوباره از مستطیل سبز دور کرد.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که این بار مصدومیت مطهری چه مدت وی را از میادین دور نگه خواهد داشت. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانچینی: چمن مصنوعی کار را سخت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی در نشست خبری پیش از دیدار حساس با تاجیکستان، بازی پیش رو را "دشوار" توصیف کرد؛ به خصوص اینکه این بازی در زمین چمن مصنوعی و مقابل تیمی که به زعم او توانایی های فنی خوبی دارد، برگزار می شود.

این سرمربی سرشناس ایتالیایی همچنین تمایل داشت که به بازیکن تیمش، سعود عبدالحمید، که به دلیل مرگ پدرش این رویارویی را از دست داده، تسلیت بگوید.

وی در مورد هدف خود در دیدار مورد انتظار گفت: ما برای پیروزی به اینجا آمده ایم و به خوبی می دانیم که آسان نخواهد بود زیرا زمین تاثیرگذار خواهد بود... اما امیدواریم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. که پیروزی ما را تضمین کند.

مانچینی افزود: فکر می‌کنم در دیدار گذشته مستحق برد بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما بازی فردا متفاوت و سخت خواهد بود، زیرا مقابل تیمی قرار می‌گیریم که از نظر فنی در شرایط خوبی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • مانچینی: چمن مصنوعی کار را سخت می‌کند