Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای دکتر قاسمی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و آرزوی توفیق برای کارکنان، راه اندازی و بهره برداری این کارخانه را تبریک و برای مجموعه میدکو آرزوی موفقیت روز افزون نمودند.

همچنین آقای دکتر پورمند در سخنان خود فرمود: این کارخانه در ادامه زنجیره تأمین فولاد شرکت میدکو راه اندازی شده و بخشی از کنسانتره کک سازی شرکت فولاد زرند را تامین خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان ادامه داد: پس از روشن شدن کوره شماره یک کارخانه پخت سنگ آهک و دولومیت و راه اندازی این پروژه ان شاءالله و در آینده‌ای نزدیک در راستای حفظ محیط زیست کارخانه خنک سازی کک به روش خشک (CDQ) به بهره برداری خواهد رسید.

ایشان در پایان گفت: افتتاح این پروژه‌ها هدیه کوچکی است به ملت شریف ایران از سوی فرزندان این مرزو بوم که در قالب شرکت‌های مختلف و گروه‌های کاری باعث ثروت آفرینی در زمینه معدن و صنایع معدنی شده اند در همین راستا ان شاء الله تا پایان سال جاری کارخانه ۱.۷ میلیون تنی فولاد زرند به روش کوره بلند نیز به بهره برداری خواهد رسید.

کارخانه فرآوری زغالسنگ طبس از پروژه‌های شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو) با ظرفیت تولید ۵۵۰ هزار تن کنسانتره زغالسنگ کک شو در سال ساخته شده و در حال حاضر با اشتغال زایی برای ۱۵۰ نفر از جوانان بومی در جهت توسعه منطقه قدم برداشته است. این کارخانه با طراحی شرکت مهندسی معیار صنعت و اجرای شرکت مانا از دیگر شرکت‌های زیرمجموعه میدکو ساخته شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک پاسارگاد تأمین فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اهمیت احداث سایت پرتودهی محصولات کشاورزی در خراسان شمالی به عنوان یکی از استان‌های با ظرفیت بالا در این حوزه گفت: باید با اقدامات جهادی و مدنظر قراردادن زمان تحقق این مهم در استان انجام شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در ادامه افزود: با پرتودهی محصولات کشاورزی و زراعت باغی ضمن افزایش مدت ماندگاری محصولات در انبار و سردخانه از هدر رفت محصولات جلوگیری به عمل می‌آید.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس بیان کرد: ظرفیت و پتانسیل تولید غلات، حبوبات و زراعت باغی در خراسان شمالی بسیار بالا است و احداث و راه‌اندازی چنین سایتی خدمتی بزرگ به جامعه دامپرور، کشاورز و باغدار می‌کند.

وی بیان کرد: کوتاهی در مسیر راه‌اندازی مرکز پرتودهی محصولات کشاورزی از ناحیه هیچ کسی پذیرفتنی نیست و هر گونه سنگ اندازی در تحقق آن خسارت جبران ناپذیر به همراه دارد.

کد خبر 6085981

دیگر خبرها

  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان