Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:18:42 GMT

فیلم «یک اتفاق ساده» در شیراز نقد می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۲۳۷

فیلم «یک اتفاق ساده» در شیراز نقد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن فیلم کوتاه شیراز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در ادامه برنامه های نقد و بررسی فیلم های بلند داستانی، کوتاه و مستند مطرح ایران و جهان فیلم «یک اتفاق ساده» را به نمایش، نقد و بررسی می گذارد.

این فیلم به کارگردانی سهراب شهید ثالث؛ برندهٔ جایزه منتقدان بین‌المللی جشنواره جهانی فیلم تهران شده است

فیلم روایت کودکی است که درگیر بیماری مادر و کمک به پدر خود برای فروش ماهی است و همهی وقت خود را صرف آن‌ها می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث می‌شود که او دچار افت تحصیلی شود و....

سهراب شهید ثالث  یک اتفاق ساده را باشرف ترین فیلمی می‌داند که در تمام عمرش ساخته است که در آن هیچ اتفاقی نمی‌افتد و بزرگترین مصیبتی که به سر زندگی جوامع بشری آمده است.

فیلم در بندر ترکمن  ساخته شده و اتمسفر ساکن، و بافت قدیمی و کلاسیکش، نوعی معماری روسی را یادآوری می‌کند و این مسئله در کنار نوع نگرش و پرداخت موضوعی و شخصیت پردازی اثر، میزانسن فکری کارگردان به  چخوف ، نویسنده‌ محبوبش نزدیک تر می‌کند.

این فیلم روز چهارشنبه ٢٧ شهریور ماه جاری، ساعت ١٧، در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اکران می شود.

کد خبر 4719298

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس شیراز ماه محرم قزوین بوشهر شیراز شهرکرد اربعین حسینی ایلام مراسم عزاداری عاشورا خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) یک روش هوشمندانه برای اتصال ۵ لوله پی وی سی آب به یکدیگر (فیلم)

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • (ویدئو) راهکار‌های ساده برای افزایش احتمال باروری
  • ببینید | راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری
  • درمان یبوست با این روش ساده
  • راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری