Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:50:04 GMT

والیبال ایران از پس استرالیا برنیامد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۲۴۸

والیبال ایران از پس استرالیا برنیامد

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب این تیم شد؛ ست اول این مسابقه با برتری ۲۵ بر ۲۲ ایران به پایان رسید ولی استرالیا در سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ایران در این بازی آشفته و پراشتباه بودند و خیلی راحت نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

«ایگور کولاکوویچ» در این بازی تیم خود را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی و محمدرضا حضرت‌پور به میدان فرستاد.

نتیجه این بازی به این دلیل اهمیت داشت که هر ۲ تیم به مرحله بعدی مسابقات صعود کرده‌اند و در مرحله دوم مسابقات هم در یک گروه قرار دارند؛ در مرحله دوم، نتیجه همین بازی محاسبه می‌شود و ایران و استرالیا دوباره با یکدیگر روبرو "نخواهند" شد.

فردا مسابقات قهرمانی آسیا تعطیل است و مرحله دوم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در مرحله دوم مسابقات با استرالیا، چین و هند همگروه است و به ترتیب در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با چین و هند روبرو می‌شود.

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۲ تا ۳۰ شهریور به میزبانی تهران برگزار می‌شود. هشت تیم برتر این مسابقات که ایران هم یکی از آنهاست، در رقابت‌های انتخابی المپیک به میدان می‌روند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات والیبال قهرمانی آسیا میلاد عبادی پور ایگور کولاکوویچ سعید معروف تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

نتایج کامل روز اول تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:

دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.

امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.

یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند.

متاسفانه عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند.

کد خبر 6086453

دیگر خبرها

  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • گزینه جنجالی والیبال ایران معادلات را به هم زد
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت