Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،نامدار صیادی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تاکنون ۸۵میلیارد ریال در قالب ۲هزارو ۳۰۰ پرونده به کشاورزان خسارت‎ دیده از سیل در استان پرداخت شده است.

نامدار صیادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از تصویب هیات وزیران، کار تشکیل پرونده‎های کشاورزان خسارت دیده از سیل در استان لرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تا پایان مهرماه تمامی کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به حساب کشاورزان و دامداران لرستانی خسارت دیده از سیل پرداخت خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: با توجه به حضور پژوهشگاه فضایی وزارت کشور در هفته گذشته در استان لرستان روند پرداخت به طور یقین سرعت بیشتری خواهد گرفت.

صیادی بیان کرد: در هفته جاری با مساعدت این پژوهشگاه هفت هزار پرونده به مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: ۳۰ هزار پرونده مربوط به کشاورزان و دامداران خسارت دیده از سیل استان لرستان تشکیل شده که در مجموع مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/ر

 ۸۵ میلیارد ریال به کشاورزان خسارت‎دیده از سیل لرستان پرداخت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد

اسلام بارانی   اظهارکرد: پدیده فرسایش خندقی یا همان گروگروها علاوه بر خسارات گسترده بر روستاها گربیانگیر خطوط برق نیز شده است.

وی بیان کرد: هر ساله با وجود بارش های سیل آسا متاسفانه خسارات جبران ناپذیری متحمل شرکت توزیع برق می‌شود که این امر موجب بروز خاموشی‌های گسترده‌ای در منطقه می‌شود.

مدیر اداره برق بخش پلان چابهار گفت: امیدواریم با تدبیر مسوولان ترتیبی اتخاذ شود تا شاهد حداقل خسارت در حوزه برق باشیم زیرا اگر جلوی پیشروی پدیده گروگ ها گرفته نشود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تخریب تمام خطوط برق در دشتیاری خواهیم بود که عملا امکان ساخت شبکه جدید به راحتی میسر نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت میلیاردی سرما به کشاورزان استان همدان
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان
  • خسارت سرمای دیررس بهاره به محصولات زراعی اهر
  • ۳۶۵ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال جریمه قاچاقچیان خودرو