Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@07:31:13 GMT

نتیجه بازی تیم ملی والیبال ایران و استرالیا

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۳۲۸

تیم های ملی والیبال ایران و استرالیا روز (یک‌شنبه) در چارچوب رقابت های قهرمانی والیبال آسیا به مصاف هم رفتند.

ست نخست/ ایران ۲۵ – استرالیا ۲۳

عبادی پور، میرزاجانپور، معروف، غفور، فیاضی و مجرد  بازیکنان تیم ایران را در ابتدا تشکیل می دادند. استرالیا دیدار را به خوبی  شروع کرد و به راحتی ۲ امتیاز نخست را با دریافت و ضربات خوبش به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ایران با پاس‌های خوب و دقیق معروف و ضربات خوب مجرد بازی را به تساوی کشاند. با گذشت بازی رفته رفته به تعداد هواداران هم اضافه می‌شد.

استرالیایی‌ها هم که می‌خواستند با برد در این بازی صدرنشینی شان را تثبیت کنند نمایش خوبی داشتند و بازی پایاپایی ارائه می‌دادند.

تیم ایران با دریافت خوب و ضربات مناسب نخستین تیمی بود که در این میدان به امتیاز ۸ رسید.

استفاده از نقاط ضعف استرالیایی‌ها باعث شد تا فاصله بیشتر شود و ایران ۱۱ بر ۶ جلو بیافتد.

همین کافی بود تا لبدوف سرمربی استرالیا درخواست وقت استراحت داشته باشد. پس از آن کانگورو‌ها ۲ امتیاز گرفتند، اما نتوانستند فاصله را بیشتر کم کنند.

احمدی معاون فرهنگی وزیر برای تماشای بازی به سالن آمده بود، اما جای خالی مسئولان والیبال مشهود بود.

بازی در ادامه کار هم جذاب و دیدنی دنبال شد، استرالیا با اشتباه ایرانی‌ها در ضربات نهایی و استفاده از بازی سرعتی فاصله دو تیم را کمتر کرد و به حداقل رساند.

شاگردان کولاکوویچ، اما به همین سادگی قصد نداشتند تسلیم شوند وتوانستند ۱۶ بر ۱۳ برنده باشند.

تیم ایران پس از وقت اضافه اولین امتیاز این مسابقه را کسب کرد در ادمه هم بازیکنان ایرانی با استفاده از ضربات قدرتی و دقیق و همچنین دفاع مناسب توپ‌ها استرالیا فاصله را بیشتر کردند.

تیم استرالیا، اما در برخی مواقع با دفاع روی تور اجازه نمی‌داد فاصله بیشتر شود، آن‌ها همچنین با استفاده از چند اشتباه بازیکنان ایرانی اختلاف را به حداقل رساندند.

کولاکوویچ در ادامه کار در خواست وقت استراحت داشت این در حالی بود که اختلاف ۲ تیم به حداقل رسیده بود. کاپیتان استرالیا در ادامه کار روی صحنه‌ای به شدت معترض بود.

استرالیایی‌ها در ادامه عالی بودند و توانستند کار را در امتیاز ۲۱ به تساوی بکشانند. اما این نتیجه خیلی باقی نماند و ۲ اسپک قدرتی از ایران بار دیگر تیم کشورمان را پیش انداخت.

تیم ایران در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ برنده این ست شد.

ست دوم/ ایران ۲۳ – استرالیا ۲۵

تعداد هواداران نسبت به ۲ روز گذشته بیسار بیشتر شده و جایگاه رو به روی خبرنگاران پر شده بود.

ظرفیت جایگاه بانوان هم تکمیل شده بود.

بازی در ست دوم هم جذاب و دیدنی پیگیری شد. تیم ایران نخستین امتیاز را گرفت، اما استرالیا با بازی خوب و دریافت مناسب توانست فاصله را کمتر کند.

شاگردان کولاکوویچ در رالی زیبا توانستند برنده باشند و اختلافشان با حریف را به امتیاز ۲ برسانند.

ساموئل برای استرالیا در این ست با ۲ اسپک زیبا امتیاز‌های مهمی گرفت و حساب کار را به تساوی کشاند.

شماره ۱۲ استرالیا هم در ادامه کار خوش درخشید و همین کافی بود تا حساب کار ۸ – ۷ به سود این تیم شود.

بازی در ادامه هم نزدیک دنبال می‌شد، استرالیا به سختی دفاع می‌کرد و دریافت‌های خوبی داشت، بازیکنان ایرانی هم از قسمت‌ها مختلف اقدام به شوت زنی کردند.

سرانجام بار دیگر ۲ تیم در امتیاز ۱۰ به تساوی رسیدند.

بلند قامتان ایرانی در این ست کمی از شرایط خوبشان فاصله گرفتند و به حریف اجازه دادند تا به آن‌ها نزدیک شود.

ساموئل و اسمیت، اما خیلی خوب بودند و بار‌ها حملات ایران را دچار مشکل کردند.

بازی در ادامه بسیار حساس دنبال شد. اشتباه از بازیکنان ایرانی سرانجام باعث شد تا اختلاف ۲ تیم به ۳ امتیاز برسد و استرالیا ۱۶ – ۱۳ در این بازی پیش باشد.

ایران با کسب چند امتیاز ارزشمند کار را به تساوی کشاند و سرمربی استرالیایی‌ها که کار را سخت می‌دید درخواست وقت استراحت داشت.

از اتفاقات جالب می‌توان به تشویق تیم ملی استرالیا توسط تماشاگران ایرانی اشاره کرد. البته پیش از این و در جریان رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال که به میزبانی اردبیل برگزار شد شاهد چنین صحنه‌ای بودیم.

دفاع خوب از گراهام در اواخر این ست باعث شد استرالیا پیش بیافتد. آن‌ها در ادامه هم در دفاع عالی بودند و باعث شدند تا اختلاف بیشتر شود.

نمایش خارق العاده استرالیا در ضربات نهایی و همچنین دفاع خوب کار را برای ایران دشوار کرد.

پس از این توقف امتیاز به ایران داده شد تا نتیجه ۲۳ – ۲۲ به سود استرالیا شود.

همین باعث شد تا لبدوف سرمربی استرالیا به شدت به این موضوع معترض باشد و بازیکنان استرالیا هم اعتراض کنند.

پس از آن هم معروف امتیاز حیاطی را گرفت که دوباره با اعرتاض شدید استرالیایی‌ها همراه بود.

حساسیت بسیار بالا رفته بود. کولاکوویچ در حالی که نتیجه ۲۴ – ۲۲ به سود استرالیا بود درخواست وقت استراحت کرد

در پایان این بازیکنان ایرانی بودند که با کسب امتیازی حیاتی فاصله را به حداقل رساندند.

استرالیا در آخر موفق شد ۲۵ – ۲۳ برنده این ست باشد.

ست سوم/ ایران ۲۱ – استرالیا ۲۵

امتیاز اول در ست سوم برای ایران بود. شاگردان کولاکوویچ در ادامه نتوانستند از داشته خود به خوبی دفاع کنند و بازی به تساوی کشیده شد.

استرالیا بازی پاپایی را انجام می‌داد. آن‌ها همانند ست دوم در دفاع و اسپک قدرتمند و خوب بودند و ایران را با چالش جدی رو به رو کردند.

رالی جذابی در ابتدای این ست رخ داد که در نهایت امتیاز آن به ایران رسید و حساب کار ۶ – ۶ شد.

سعید معروف روی صحنه‌ای که داور عکس العمل نشان نداده بود اعتراض داشت.

در ادامه ایران همان حداقل فاصله را با حریف حفظ کرد.

ضربات محک ایرانی‌ها و البته دفاع و دریافت خوب استرالیایی‌ها صحنه‌های زیبایی را در بازی رقم زده بود.

تیم کشورمان هرگاه که امتیاز می‌گرفت هواداران به اسم بازیکنی که امتیاز گرفته بود را تشویق می‌کردند.

هرگاه تیمی امتیاز می‌گرفت تیم مقابل بلافاصله جبران می‌کرد.

سرعت بازی بالا رفته بود و در نهایت استرالیا ۱۶ – ۱۴ پیش افتاد.

تیم ایران پس از این وقت استراحت کوتاه نخستین امتیاز را گرفت، اما باز هم استرالیا بهتر بود و ۲ امتیاز ارزشمند به دست آورد.

کولاکوویچ درخواست وقت استراحت داشت. این زمان به ایران کمک کرد به بازی باز گردد و اختلاف ۳ امتیازی را از میان ببرد و بازی ۱۸ – ۱۸ برابر شود.

لدوف اولین درخواست وقت استراحت در این ست را داشت و تیمش را برای بازگو کردن نکات فنی بیشتر بیرون کشید.

کانگورو‌ها پس از این زمان نخستین امتیاز را گرفتند، اما اشتباهشان در ۲ سرویس متوالی ایران را دوباره به بازی بازگرداند.

کولاکوویچ که بازهم جریان بازی را از دست رفته می‌دید در حالی که ایران ۲۲ – ۲۰ عقب بود درخواست وقت استراحت داشت.

ایران امتیازی ارزشمند گرفت، اما اشتباه در دفاع ایران باز هم استرالیا را ۲ امتیاز پیش انداخت.

هواداران با شور و هیجان خاصی و به طور ایستاده نظاره گر بازی بودند.

ایران در نهایت ۲۵ – ۲۱ این ست را واگذار کرد.

ست چهارم/ ایران ۲۱ – استرالیا ۲۵

میلاد عبادی پور که بسیار عصبی بود توپ را در مقابل صندلی ایران محکم به زمین کوبید و حتی زمانی که هم تیمی هایش او را به آرامش دعوت کردند توجهی نکرد و به رختکن رفت.

بازی در ادامه جذاب‌تر دنبال شد و شاگردان کولاکوویچ توانستند با استفاده از نقاط ضعف حریف دوباره به جریان بازی بازگردند و ۲ تیم در امتیاز ۱۴ برابر شوند.

این پایان کار نبود و مدافعان استرالیا چند اسپک خوب پیش افتادند و به امتیاز ۱۶ رسیدند.

سرمربیان ۲ تیم درخواست وقت استراحت داشتند در نهایت استرالیا ۲۵-۲۱ برنده شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار والیبال اسامی تیم ملی والیبال ساعت بازی والیبال امروز ساعت بازی والیبال ایران نتایج والیبال ایران والیبال استرالیا والیبال قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پتانسیل ایران خبر دارم/ می‌توانیم یک تیم قوی بسازیم

 والیبال ورلد سایت اطلاع‌رسانی فدراسیون جهانی والیبال با موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفتگویی اختصاصی داشته است.

در این مصاحبه سرمربی برزیلی از مصمم بودنش برای رساندن ایران به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ گفته است. گفتگوی اختصاصی والیبال وورلد (دنیای والیبال) در ادامه آمده است:

«راه‌حل موقعیت‌های پیچیده اغلب از اقدامات ساده ناشی می‌شود و این ایده یکی از شعار‌های مائوریسیو پائز سرمربی تیم ملی مردان ایران است که به تازگی در تلاش برای کسب سهمیه (این تیم) آسیایی برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

بهروز عطایی سال گذشته از سمت خود در هدایت تیم ملی استعفا داد و پائز ۶۰ ساله اواخر ماه فوریه از سوی فدراسیون والیبال به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد. پائز در حال اتمام فصل باشگاهی با اپی سنتر-پودولیانی اوکراین است و با ایران بزرگترین چالش دوران مربیگری خود را آغاز خواهد کرد. این سرمربی در فرانسه تجربه بسیار زیادی در حوزه مربیگری دارد، جایی که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ هدایت تیم ملی زنان این کشور را بر عهده داشت، در سال ۲۰۲۱ در تیم مردان دستیار بود و در کمتر از یک دهه هشت قهرمانی ملی به دست آورد و حال اولین تجربه خود را به عنوان سرمربی یک تیم ملی مردان آغاز می‌کند. او مدت‌ها به عنوان دستیار زیر نظر برخی از بهترین‌های این حرفه، مانند هموطن برزیلی‌اش برناردو برناردینیو رزنده و اسطوره فرانسوی فیلیپ بلین کار کرده است.

پائز با تیم ایران با چالش بزرگی روبرو است، زیرا تلاش می‌کند تا این تیم آسیایی را برای سومین حضور متوالی در المپیک به پاریس ۲۰۲۴ ببرد. فعلا شانس با آنها نیست، زیرا ایرانی‌ها در حال حاضر در رده پانزدهم جدول رده بندی جهانی فدراسیون جهانی قرار دارند و هفت تیم ملی دیگر را در کنار خود دارند که همچنان برای کسب سهمیه المپیک در رقابت هستند.

برای حضور در بین تیم‌های ملی راه یافته به پاریس، ایرانی‌ها باید حداقل از چهار تیم مدعی برای کسب سهمیه از طریق رنکینگ عبور کنند و تنها ۱۲ بازی دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ را دارند تا امتیاز لازم را کسب کنند. ساعت در ایران در حال حرکت است و کمی بیش از یک ماه قبل از شروع آماده سازی تیم برای دو ماه فشرده، در یک مصاحبه اختصاصی با والیبال وورلد، اطلاعاتی را از پائز در رابطه با برنامه‌هایش دریافت کردیم.»

والیبال وورلد: شما قرار است اولین تجربه مربیگری خود در تیم ملی مردان را با ایران داشته باشید. چه انگیزه‌ای شما را برای پذیرش این چالش ترغیب کرد؟ آیا معتقدید تجربیات قبلی مربیگری شما را برای آن آماده کرده است؟

پائز: همیشه احساس می‌کردم که سرمربیگری یک کشور نخبه والیبالی قدم منطقی بعدی در دوران حرفه‌ای من است. چالش راه‌یابی به المپیک بخشی از کار ما در حین مربیگری در این سطح است و من آن را فرصتی شگفت‌انگیز و یک امتیاز برای شرکت در این ماجراجویی می‌دانم. تجربیات گذشته من در فرانسه، ژاپن، برزیل و چالش‌های زیادی که تحت رهبری برناردو با آن مواجه شدم، باعث شد تا آنچه که امروز به عنوان یک مربی هستم، باشم و به شکل‌گیری من به عنوان یک حرفه‌ای کمک کرد. من معتقدم که تمام این تجربیات بین‌المللی به انتخاب‌ها و تصمیمات من کمک خواهد کرد.

والیبال وورلد: ماموریت اصلی شما با ایران، راه‌یابی تیم به المپیک و رساندن آنها به سومین حضور متوالی در المپیک است. سناریو در حال حاضر چندان امیدوارکننده نیست، پس چه چیزی باعث می‌شود باور کنید که می‌توان به این هدف دست یافت؟

پائز: وضعیت فعلی رنکینگ قطعا کمکی به ما نمی‌کند و مسیر سختی خواهیم داشت. مسیری پر از جنگ‌های روزانه و پیروزی‌های کوچک و من از پتانسیل والیبال ایران اطلاع دارم. ایران کشوری است که قهرمان زیر ۲۱ سال جهان است و در رده سنی زیر ۱۹ سال نقره گرفت. این نشان می‌دهد که پتانسیل لازم وجود دارد و اگر بتوانیم بازیکنانی را که در سطح بالایی در لیگ‌های برتر اروپایی بازی کرده‌اند با باتجربه‌ترین بازیکنان ترکیب کنیم، می‌توانیم یک تیم بسیار قوی بسازیم. به همین دلیل است که معتقدم ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. چالش اصلی این خواهد بود که تیم را وادار به واکنش کنیم. با یک هدف متحد شویم تا بتوانیم با کل کشور ارتباط برقرار کنیم و آنها را نیز در کنار خود داشته باشیم. کسب سهمیه نتیجه کار روزانه ما برای رسیدن به این هدف خواهد بود.

والیبال وورلد: دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال آخرین فرصت برای ایران است تا امتیازات رنکینگ جهانی را به دست آورد و امیدوارم در پاریس ۲۰۲۴ واجد شرایط شود. به همین دلیل، احتمالاً باید نتایج کوتاه مدت را بر روند بلندمدت ساخت و توسعه تیم اولویت دهید. با توجه به اینکه تیم باید فوراً نتیجه بگیرد، رویکرد شما چه خواهد بود؟ آیا فکر می‌کنید مراقبت از ذهنیت و انگیزه مهم‌ترین چیز در حال حاضر است یا فکر می‌کنید زمان برای انجام تنظیمات تاکتیکی و فنی وجود دارد؟

پائز: لیگ ملت‌ها آخرین فرصت برای ایران و سایر رقبا است. زمان زیادی برای آماده شدن نخواهیم داشت، اما این چالشی است که همه با آن روبرو خواهند شد. من معتقدم که بازی با تیم‌های ملی با بالاترین ردنکینگ که حضورشان در المپیک قطعی شده است، اهمیت زیادی در تعیین اینکه چه تیمی در جایگاه‌های آخر قرار می‌گیرد، دارد البته زمان‌بندی این دیدار‌ها نیز عامل موثری است. جنبه ذهنی همیشه برای تیم‌هایی که برای حضور در المپیک می‌جنگند و حتی بیشتر از آن برای تیمی که تنها با چند هفته آماده سازی راهی مسابقات می‌شود، بسیار مهم است. می‌دانیم که ایران می‌تواند بسیار تهاجمی بازی کند و این معمولاً مثبت است، اما ما باید تعادلی بین این روحیه جنگندگی و کنترل احساسات بازیکنان پیدا کنیم. زمان کافی برای تغییرات عمیق نداریم و باید روی ضروریات تمرکز کنیم.

والیبال وورلد: با نگاهی به تقویم VNL، هفته اول در ریو بسیار مهم به نظر می‌رسد، زیرا در رقابت برای پاریس با چهار حریف مستقیم روبرو خواهید شد – صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین – که همگی بالاتر از ایران هستند و به تیم شما این فرصت را می‌دهند تا امتیاز جمع کنید. آیا قصد دارید هفته اول را به نوعی اولویت بندی کنید؟ برای اینکه بتوانید مسابقات را در سطح بالایی شروع کنید، چه راهکاری دارید؟

پائز: ما از اهمیت هفته اول VNL بسیار آگاه هستیم. صربستان و کوبا را به عنوان حریفان مستقیم می‌شناسیم در حالی که ایتالیا و آرژانتین حریف مستقیم محسوب نمی‌شوند، چون در رده‌بندی بالاتر قرار دارند، اما آنها همچنان به دنبال کسب سهمیه هستند و مطمئناً بازیکنان برتر خود را در آن هفته در دسترس خواهند داشت، که باعث می‌شود مسابقات بسیار دشوار شود. ما می‌دانیم که باید قوی شروع کنیم و باید این موضوع را در هنگام شروع آماده سازی در ذهن داشته باشیم، به خصوص از نقطه نظر فیزیکی. ما باید ساده، اما موثر بازی کنیم.

والیبال وورلد: چه برنامه‌ای برای آماده شدن برای لیگ ملت‌های والیبال دارید؟ تمرینات تیم کی شروع می‌شود؟ آیا قصد دارید اردو‌های تدارکاتی داشته باشید یا بازی‌های دوستانه در خارج از کشور انجام دهید؟

پائز: می‌خواهیم هرچه زودتر شروع کنیم و اولین بازیکنان در ۲۲ آوریل وارد اردو شوند. در حال حاضر در حال کار روی برگزاری اردو‌های آماده سازی و بازی‌های دوستانه قبل از هر هفته VNL هستیم. من در حال حاضر در حال مذاکره با برناردو هستم.

والیبال وورلد: نظرت در مورد بازیکنان حال حاضر تیم ملی ایران چیست؟ آیا تا به حال مربی هیچ یک از بازیکنان در باشگاه‌هایی که در آن کار می‌کردید، بوده اید؟ آیا قصد دارید هیچ یک از بازیکنان قدیمی و باتجربه‌ای را که در چند سال اخیر از تیم جدا شده‌اند را بازگردانید؟

پائز: من مقابل چندین بازیکن ایرانی مربیگری کرده ام، اما هرگز با آنها کار نکرده ام. فکر می‌کنم بازیکنانی با پتانسیل بالا، ابزار‌های بدنی شگفت انگیز و تجربه بین المللی قوی داریم. همچنین چند بازیکن باتجربه داریم که در حال حاضر در تیم‌های برتر اروپا حضور دارند و در لیگ قهرمانان اروپا شرکت می‌کنند و حضور آنها برای داشتن یک تیم مستعد و ثابت ضروری است. ما می‌دانیم که بازیکنان در سطوح مختلف فنی و فیزیکی به ما خواهند رسید، بنابراین سعی می‌کنیم در ابتدا به صورت انفرادی با آنها کار کنیم، به خصوص از نقطه نظر فیزیکی. هنوز فهرست را نهایی نکردیم، اما می‌خواهیم روی هر کسی که انگیزه دارد و متعهد به کمک است، حساب کنیم.

والیبال وورلد: ایران چندین پیروزی قابل توجه مقابل تیم‌های ملی برتر جهان داشته است، اما هنوز نتوانسته است به سکوی یک تورنمنت بزرگ بین المللی برسد، حتی اگر پتانسیل انجام آن را هم نشان داده باشد. بدیهی است که اکنون شما به مسیر برنامه‌ریزی آنان ملحق می‌شوید، اما فکر می‌کنید چه چیزی در آنها برای برداشتن این گام بعدی کم است؟

پائز: معتقدم ایران با وجود کیفیت بازیکنان و تیم ملی، کشور نسبتاً جوانی در بین نخبگان بین المللی والیبال است و روند تثبیت آن نیازمند زمان و کار زیاد با بازیکنان جوان است. فکر می‌کنم آنها از ابتدا به تکامل خود ادامه دادند، اما باید روند را به گونه‌ای تنظیم کنیم که از تیم جوانان شروع شود و با تیم بزرگسالان ادامه یابد. دهه گذشته در والیبال مردان جهان رقابت بسیار بالا بود و این ممکن است عاملی برای عدم کسب مدال آنها باشد.

والیبال وورلد: شما بخش زیادی از دوران حرفه‌ای و زندگی خود را در فرانسه گذرانده‌اید. شرکت در المپیک در کشوری که در زندگی شما بسیار مهم است چقدر خاص خواهد بود؟ اگر بتوانید به این هدف برسید، آیا آن را دستاورد اصلی شغلی خود تاکنون می‌دانید؟

پائز: حضور در بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ واقعاً خاص خواهد بود و احساس می‌کردم که قرار است قبلاً این اتفاق بیفتد، زیرا من قبل از رفتن برناردو بخشی از کادر مربیگری فرانسه بودم. اما دوست دارم فکر کنم که پیروزی اصلی دوران حرفه‌ای من همیشه پیروزی بعدی است. سعی می‌کنم به جلو نگاه کنم و نگاه به عقب نداشته باشم. رقابت در پاریس شگفت‌انگیز خواهد بود. ما اکنون با آن فاصله داریم، اما برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: علت کیفیت بد استقلال فقط خستگی بود
  • خداحافظی گنبد با لیگ برتر والیبال؛ نیان از خطر گریخت
  • غول والیبال ایتالیا همچنان زنده است!
  • تلخ و دردناک: قطب والیبال ایران سقوط کرد
  • یوونتوس ۰ - ۰ جنوا/ وقت خداحافظی است آقای آلگری
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • از پتانسیل ایران خبر دارم/ می‌توانیم یک تیم قوی بسازیم
  • شکست تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل طبیعت در دیدار دوم پلی آف
  • پیش‌بینی ترسناک یک اقتصاددان : سال آینده سخت‌ ترین سال اقتصادی پس از انقلاب است
  • انتقاد افشاردوست از نتیجه انتخابات فدراسیون والیبال