Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:38:54 GMT

مدافع فرانسوی بارسلونا در آستانه انتقال به یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۳۴۵

مدافع فرانسوی بارسلونا در آستانه انتقال به یوونتوس

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا در مسیر جدایی از این تیم قرار گرفته است.

 

به گزارش "ورزش سه"، یک سال قبل و بعد از سپری کردن یک جام جهانی فوق العاده، به نظر می رسید ساموئل اومتیتی یکی از بهترین و بی رقیب ترین مدافع‌های جهان باشد، اما اتفاقات برای او در ماه های اخیر به بدترین شکل ممکن پیش رفته و کالچومرکاتو مدعی شد بارسلونا تصمیم خود برای فروش این مدافع فرانسوی در فصل زمستان به یوونتوس را قطعی ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ساموئل اومتیتی خودش نیز اعتراف کرد با مصدومیت در جام جهانی بازی کرده بود و به همین دلیل وی بخش زیادی از فصل قبل را از دست داد. همچنین کلمنت لانگله، مدافع فرانسوی بارسا کنار جرارد پیکه عملکرد بسیار خوبی ارائه داد و به همین دلیل هنگام بازگشت نیز ساموئل اومتیتی چاره ای جز نیمکت نشینی نداشت.

 

دیروز باشگاه بارسلونا اعلام کرد ساموئل اومتیتی یک بار دیگر مصدوم شده و این بار حدود دو ماه از میادین دور خواهد بود و همین موضوع باعث شده بارسا دیگر تمایلی به حفظ وی نداشته باشد.

 

علیرغم تمایل تیم های لیگ برتر مانند آرسنال و منچستر یونایتد، به نظر می رسد یوونتوس از بالاترین شانس برای خرید مدافع فرانسوی برخوردار باشد. یوونتوس در تابستان امسال با جذب ماتیاس دی لیخت، کریستین رومرو و مریح دمیرال خط دفاع خود را به طور قابل توجهی تقویت کرده، اما با توجه به دوری طولانی مدت جورجو کیه لینی از میادین و افزایش سن او و لئوناردو بونوچی، بیانکونری همچنان علاقمند به خرید ساموئل اومتیتی بوده و قصد دارد برای سالهای آتی روی این مدافع جوان سرمایه گذاری کند.

یوونتوس ساموئل اومتیتی بارسلونا جورجیو کیه لینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس ساموئل اومتیتی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم

آفتاب‌‌نیوز :

 بورل گفت: «فاجعه انسانی ادامه دارد. کمک‌های بشردوستانه اگرچه افزایش یافته، اما بسیار بسیار بسیار ناکافی است. ما باید از اسرائیل بخواهیم که به حملات جمهوری اسلامی ایران پاسخی محتاطانه بدهد. ما نمی‌توانیم [درگیری‌ها را]تشدید کنیم.» 

او افزود: «من نمی‌خواهم اغراق کنم، اما در آستانه جنگ منطقه‌ای هستیم. یک جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه که موج آن به بقیه دنیا و به‌ویژه به اروپا هم خواهد رسید. پس آن را متوقف کنید.»

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا