Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:21:44 GMT

کولاکوویچ: باخت به استرالیا برای ما خوب بود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۳۵۴

کولاکوویچ: باخت به استرالیا برای ما خوب بود

به گزارش خبرنگار مهر، ایگور کولاکوویچ بعد از باخت یک به ۳ تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: ابتدا می خواهم به تیم استرالیا به خاطر این برد تبریک بگویم. آنها امروز خوب بازی کردند و در سرویس و دفاع فوق العاده ای داشتند. اگر به آمار و ارقام دقت کنید مشخص است که استرالیا بهتر از ما عمل کرد بخصوص اینکه ما در سرویس ها و دفع حملات آنها مشکل داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این شکست برای ما خوب بود. درس های زیادی از این باخت گرفتیم ولی باید بدانیم تیم هایی هستند که می توانند بهتر از ما باشند و باید برای هر تیم در هر سطحی احترام قائل باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: متاسفم که تماشاگران ما شاهد شکست بودند و با ناراحتی سالن را ترک کردند ولی در ادامه تلاش می کنیم که بهتر باشیم.

کد خبر 4719306 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایگور کولاکوویچ تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال استرالیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی بسکتبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال امید ایران فوتسال تکواندو کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی