Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بسیار متاسفم که تماشاگران با ناراحتی سالن مسابقه را ترک کردند ولی مسابقات برای ما همچنان ادامه دارد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست تیمش مقابل استرالیا اظهار داشت: در ابتدا لازم است به تیم ملی استرالیا به خاطر بازی خوبی که ارائه کردند تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس و دفاع این تیم فوق العاده بود.

کولاکوویچ ادامه داد: بازی کردن با استرالیا همیشه سخت است ولی ما در این بازی برای هر امتیاز جنگیدیم اما حریف بهتر از ما عمل کرد و برنده میدان شد.

وی تصریح کرد: این شکست برای ما خوب بود چون از آن درس‌های زیادی گرفتیم. ما باید در هر بازی با تمرکز بسیار بالا و با احترام به حریف به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: من بسیار متاسفم که تماشاگران با ناراحتی سالن مسابقه را ترک کردند ولی مسابقات برای ما همچنان ادامه دارد و با تغییراتی که در تیم خواهیم داد همچنان شانس قهرمانی داریم.

داوری: از نامزدی در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال کناره‌گیری کردم

 

انتهای پیام/

 

R1015159/P/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی

الشمال در جستجوی پیروزی مقابل الاهلی است

طرفداری | پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال، از عزم راسخ تیمش برای کسب پیروزی در مقابل الاهلی در چارچوب هفته نوزدهم لیگ قطر خبر داد.

اسبقی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت:

ما منتظر یک تقابل قدرتمند مقابل تیمی خوب هستیم. الاهلی بازیکنان باکیفیتی دارد، اما این مانع از تلاش ما برای پیروزی و صعود در جدول نخواهد شد. هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است.

وی با اشاره به تعطیلات اخیر لیگ به دلیل وقفه بین‌المللی گفت:

ما در این تعطیلات کوتاه، تمرینات خود را از سر گرفتیم و تلاش کردیم تا اشتباهاتمان را اصلاح کنیم. بازیکنان الشمال برای بازی بعدی آماده هستند و با اعتماد به نفس و اشتیاق زیادی برای کسب پیروزی به میدان خواهند رفت.

احمد الدر، بازیکن الشمال نیز در این نشست خبری گفت:

این بازی برای ما در مسیر لیگ بسیار حائز اهمیت است و مشتاقانه منتظر رسیدن به هدف خود، که همانا کسب سه امتیاز است، هستیم.

وی ادامه داد:

با احترام به الاهلی، که یکی از بهترین تیم‌های لیگ در این فصل است، ما فقط به پیروزی فکر می‌کنیم. تمرکز ما همیشه روی خودمان است و آماده‌سازی خوبی برای این بازی داشته‌ایم. ما آماده اجرای دستورات و برنامه مربی در زمین مسابقه هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان