Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@19:12:01 GMT

قانونگذار آمریکایی: نباید از برجام خارج می‌شدیم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۵۰۱

قانونگذار آمریکایی: نباید از برجام خارج می‌شدیم

رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا یکشنبه ضمن انتقاد از خروج این کشور از توافق هسته‌ای با ایران، دیپلماسی را تنها راه خروج واشنگتن از وضع فعلی دانست.

به گزارش مشرق، «آدام شیف»، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا یکشنبه با اشاره به حمله پهپادی به تأسیسات نفتی عربستان سعودی گفت که دیپلماسی با ایران تنها راه خروج از وضعیت فعلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: واکنش ظریف به ادعای تازه وزیرخارجه آمریکا

با آنکه جنبش انصارالله یمن مسئولیت حمله به تأسیسات نفتی عربستان سعودی را به عهده گرفته «شیف» در مصاحبه با سی‌بی‌اس ادعا کرد که ایران هم در این حملات نقش‌آفرینی کرده‌اند. 

او گفت: «دانش ایرانی‌ها هم قطعاً در این حمله نقش داشته است. این مسئله نشان‌دهنده آن چیزی است که ما باید از این جنگ بی‌پایان در یمن انتظارش را داشته باشیم.»

شیف در ادامه ادعاهای خود گفت: «خروج آمریکا از برجام موجب شده ایران برای جدا کردن ما از متحدانمان به این تاکتیک‌های تنش‌زا روی بیاورد.»

وی اضافه کرد: «فکر می‌کنم رئیس‌جمهور باید وارد دیپلماسی شود. به نظرم این تنها راه برای خروج از این وضعیت است. به نظرم رئیس‌جمهور نباید از توافقی که ایران به آن پایبند بود خارج می‌شد.»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن مشرق امریکا توافق هسته ای آمریکا عربستان سعودی سی بی اس توافق هسته ای یمن جنبش انصارالله یمن ایران واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان

من بعید می‌دانم ما بتوانیم اختلاف‌های خود را با آمریکا حل کنیم. ما باید مدیریت اختلافات داشته باشیم و این اختلافات را از حالت تنش آفرین که باعث می‌شود دیگر کشور‌ها نتوانند با ما رابطه خوب داشته باشند خارج کنیم. ما قبلا درباره افغانستان و عراق با آمریکا مذاکره کردیم، الان باید درباره غزه در جایگاه حمایت از مردم غزه مستقیما در مذاکرات حضور داشته باشیم و نمی‌توانیم این کار را واگذار کنیم، نمی‌توانیم منافع ملی و مقاومت را برون سپاری کنیم. خود ما باید حضور داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیان ۱۰۰ میلیارد دلاری شرکت‌هایی که از روسیه خارج شدند
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • (ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • پدرخوانده واقعی که بود؟ او قانونگذار مافیا بود
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!