Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات هندبال بانوان قهرمانی منطقه ۸ کشور به میزبانی شهر لار برگزار شد و تیم‌های کازرون، لارستان و بندرعباس به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مسابقات قهرمانی نونهالان بانوان منطقه 8 کشور به میزبانی باشگاه شهید چمران لارستان و همکاری هیئت هندبال لارستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلوکی: قرارداد سفید امضا در هندبال بانوان نداریم/ حمایت خوبی از بانوان شده استلیگ برتر هندبال بانوان| آغاز فصل جدید در آبان ماهزمان قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال بانوان مشخص شد

این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های شبانکاره بوشهر، نای‌بند بندرعباس، شهید شاملی کازرون، باب الحوائج و شهید چمران لارستان به صورت دوره‌ای از تاریخ 22 تا 24 شهریورماه در سالن هندبال رزمیوش شهر لار برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها سه تیم شهید شاملی کازرون، شهید چمران لارستان و نای‌بند بندرعباس مقام اول تا سوم را کسب و به تیم‌های برتر جام و حکم قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/ف

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، هادی حق‌پرست اظهار داشت: امیر صفاری از مازندران در مسابقات قهرمانی کلاس شش سیلندر توربو کشور و کلاس آزاد که در پیست بین‌المللی فرمول یک سرزمین ایرانیان در شهر پرند با حضور برترین‌های این دو رشته برگزار شد توانست دو رتبه کسب کند. وی افزود: صفاری در مسابقات کلاس شش سیلندر توربو قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاد و توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. او همچنین در کلاس آزاد هم نایب‌قهرمان شد و بر سکوی دوم ایستاد. رئیس هیئت موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران از کسب یک رتبه نایب‌قهرمانی در مسابقات «دِرَگ»(شتاب) کشوری توسط دیگر راننده مازندرانی هم خبر داد و گفت: بهزاد ضیغم نیز از مازندران در مسابقات درگ قهرمانی کشور در دو کلاس «بی‌پی» و «توربو دیفرانسیل جلو» حضور داشت که توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند. حق‌پرست با بیان این‌که مازندران استعدادهای زیادی برای پرورش رانندگان حرفه‌ای در تراز ملی و بین‌المللی دارد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت هیئت تلاش بر این است تا با شناسایی استعدادها و حمایت از ورزشکاران شاخص این رشته، جایگاه موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران را در ورزش کشور ارتقاء دهیم. 46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898202

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم