Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال بالغ بر ۳۵ هزار نفر از مردم گیلان در راهپیمایی اربعین شرکت کنند از این رو باید ظرفیت‌های خدمات‌رسانی به زائران افزایش پیدا کند. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع عصر امروز در جلسه ستاد اربعین استان گیلان اظهار داشت: همه مراسمات، آیین‌ها و عزاداری‌های حسینی در گیلان با شکوه و حضور همه جانبه مردم در تمام شهرستان‌های استان به شایستگی برگزار شد و از تلاش فرمانداران، تأمین‌کنندگان امنیت و رؤسای شورای تأمین شهرستان‌ها تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان ضمن تقدیر از پیگیری‌های فرمانده سپاه قدس گیلان، فرمانداران شهرستان‌ها و رؤسای ستاد اربعین بابت تلاش‌هایشان برای خدمات‌دهی به زائران اربعین خاطرنشان کرد: اربعین حسینی یک رویداد بزرگ جهانی و نمایش اقتدار مسلمانان و شیعیان است.

زارع با بیان اینکه خدمت‌دهی در ستادهای اربعین باید فراتر از چهارچوب‌ها و وظایف سازمانی و اداری باشد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای اربعین حسینی ایجاد انس، الفت، دوستی و اتحاد و شور و نشاط برای مسلمانان در این راهپیمایی عظیم است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان: مسئولان در ارائه خدمات اربعین متحد و همدل باشندپروژه راه آهن ایلام قبل از اربعین 98 کلنگ زنی می‌شودنماینده ولی‌فقیه در لرستان: پیاده‌روی اربعین نماد وحدت اسلامی است

وی با تأکید بر اینکه باید همه تدابیر و تمهیدات لازم برای بهره‌وری درست و اصولی از رویداد بزرگ اربعین به لحاظ سیاسی و دینی اتخاذ شود تصریح کرد: لازم است که از ظرفیت‌های خیرین و مشارکت‌های مردمی در این حرکت باشکوه و عظیم استفاده شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به میزبانی این استان از زائران غیرایرانی در اربعین حسینی تأکید کرد:  پیش‌بینی می‌شود که امسال تعداد زائران غیرایرانی در مرز آستارا افزایش یابد که لازم است تصمیمات و تمهیدات مناسب برای خدمات‌رسانی مطلوب اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌، امسال بالغ بر 35 هزار نفر از استان گیلان در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌های خدمات‌رسانی به زائران افزایش پیدا کند و انتقال زائران داخلی و خارجی نیز به شایستگی انجام شود.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: مجموعه سپاه در کنار ادارات مختلف در شهرستان آستارا تلاش می‌کنند که برنامه استقبال و میزبانی، اسکان، انتقال و پذیرایی از زائران خارجی در مرز آستارا به بهترین نحو انجام شود.

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر ارسلان دمیرچی به خبرنگار صدا و سیمای گفت: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب زن و مرد گیلان در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۸ هزار و ۲۹۲ نفر هم در گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی در گیلان با یکدیگر رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: عصر امروز هم هزار و ۲۱۹ داوطلب در گروه هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی در گیلان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دکتر ارسلان دمیرچی از شرکت ۱۱ هزار و ۹۱۳ داوطلب زن و مرد گیلانی در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: نتیجه مرحله نخست کنکور نیمه اول خرداد و نتیجه نهایی هم هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب زن و مرد گیلانی در مرحله نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت کردند که از این تعداد داوطلب، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی