Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر گفت: فضای مجازی نیاز به مراقبت دارد و باید عده‌ای از آن مراقبت کنند و بهتر است کسانی که این مطالب را تولید می‌کنند مراقبت کنند تا مطالب نادرستی تولید نشود.

او ادامه داد: فضای مجازی باید ما را به سمت دین حرکت دهد نه به سمت  گناه و آبرو بردن از مومنان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد نباید با بردن آبروی دیگران به دنبال کسب شهرت و اقبال مردم باشند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود،  در آستانه هفته دفاع مقدس، بیان کرد: امروز اگر دشمن نمی‌تواند در جنگ اقتصادی پیروز باشد دلیلش سرمایه گرانقدری است که از دفاع مقدس داریم.

گراوند افزود: وقتی مردم آن حماسه را در هشت سال دفاع مقدس آفریدند در واقع اعلام کردند با تمام جان از این نظام دفاع خواهند کرد و به همین دلیل است که دشمنان نمی‌توانند بر نظام جمهوری اسلامی فایق آیند.

او گفت: ظرفیت‌های مختلفی در کشور وجود دارد که می‌توانیم با استفاده از آن‌ها، در جنگ  اقتصادی پیروز شویم. کار‌های زیادی در زمینه استفاده از توان داخلی صورت گرفته است که نشان از مقابله با جنگ اقتصادی دارد، دشمنان تحریم‌ها را افزایش داده‌اند ما نیز به تولید کمک می‌کنیم .

مسئولان به بازگشایی مدارس کمک کنند

استاندار بوشهر ادامه داد: اگر محیط مناسبی برای دانشجویان و دانش آموزان ایجاد کنیم، دانشجویان و دانش آموزان و با رغبت بیشتری به سمت دانشگاه‌ها و مدارس می‌روند.

گراوند از همه دستگاه‌ها خواست به آموزش و پرورش برای استقبال از سال تحصیلی جدید کمک کنند.

اعتبارات، هدفمند هزینه شود

او سپس به طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت اشاره کرد و گفت: همزمان با این هفته، ۶۰۰ میلیارد تومان طرح در استان افتتاح شد که این کارها به همت مدیران و کارشناسان دستگا‌ه‌های اجرایی بوده است.

استاندار بوشهر همچنین تاکید کرد: همه اعتبارات باید به صورت هدفمند هزینه شود و تاثیر خود را داشته باشد.

گراوند گفت: دشمنان فکر می‌کردند مراسم چهل سالگی انقلاب در این کشور برگزار نمی‌شود، اما ما اکنون در حال برنامه ریزی برای جشن چهل و یکمین سال انقلاب و آماده سازی طرح‌هایی هستیم  که باید در دهه فجر افتتاح شود.

او سپس به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه آب اشاره کرد و افزود: با توجه به پیش رو بودن فصل پاییز و بارندگی‌ها، دستگا‌ه‌های مختلف  تمهیدات لازم را در نظر بگیرند تا حادثه‌ای غیر قابل پیش بینی رخ ندهد.

استاندار بوشهر از فرمانداران هم خواست بحث سوخت را پیگیری کنند  و از سوی دیگر به این نکته اشاره کرد که دولت هزینه‌های سنگینی برای گازرسانی پرداخت کرده و  می‌خواهیم منازل به سمت استفاده از گاز بروند.

گراوند از افزایش سطح گلخانه‌های استان هم خبر داد و گفت: پیش از حضور من در این استان، گلخانه‌های استان ۱۲۵ هکتار بوده است، اما اکنون ظرفیت گلخانه‌ای استان بوشهر به ۳۰۳ هکتار رسیده است؛ که  حدود ۴۲ هکتار از ابتدای امسال تا کنون ایجاد شده است.

او همچنین با اشاره به اینکه استان بوشهر معین استان خوزستان در زمینه خدمت رسانی به زائران اربعین معرفی شده است، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که پیاده روی اربعین به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سخن از دستاوردهای انقلاب که به میان می آید، نگاه ها در حوزه اقتصاد به شاخص های معمول دوخته می شود.

اشتغال، رشد اقتصادی، ارزش پول ملی، نابرابری های اقتصادی و ...  شاخص هایی هستند که بهبود آن ها در سال های اخیر، به رغم منابع فراوان اقتصادی کشور، زیر منگنه تحریم قرار گرفته اند. اما این، تمام واقعیت های موجود نیست و هنوز امیدواری های زیادی برای رشد اقتصادی ایران زنده است. این را نه از سر شعارزدگی، بلکه با نگاهی ژرف تر به تمام لایه های رشد اقتصادی موجود می توان بیان کرد. اقتصاد دانش بنیان؛ جایی که چشمه های پرشماری از ظرفیت های بالقوه همچنان با قوت در حال جوشیدن هستند.

اما ارتباط این پیشرفتها با سازمان اوقاف و امور خیریه در این است که سازمان اوقاف در زمینه تخصیص وام و مکان به شرکتهای دانش بنیان، بسیار خوب عمل کرده؛ البته که این کار به نفع این سازمان نیز هست؛ چراکه اگر این کار را انجام ندهد، زمینی که در اختیار دارد، از بین می‌رود و برای اینکه این داشته‌ها احیا شود، باید به تحقیقات مرز دانش و شرکت‌های دانش‌بنیان گره بخورد که این سازمان اهمیت این جریان را درک کرده و در زمینه استانی و ملی خوب عمل کرده است.

در گام بعدی سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد نمایشگاهی برای معرفی و ارائه تولیدات و آثار این مجموعه های دانش بنیان برگزار کند. 

در همین راستا چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با حضور 39 شرکت دانش بنیان از 5 تا 9 اردیبهشت در هتل ارم برگزار می شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد