Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@06:53:07 GMT

دوسالانه عکس نور در خوزستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۷۹۲

دوسالانه عکس نور در خوزستان برگزار می‌شود

دبیر جشنواره دوسالانه عکس نور خوزستان گفت:جشنواره دوسالانه عکس نور در دو بخش ویژه و آزاد برگزار می‌شود. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

حسین جلودار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: جشنواره دوسالانه عکس نور در دو بخش ویژه و آزاد برگزار می‌شود.

وی افزود: عکاسان بخش ویژه چهار نفر انتخاب شده و در کنار یک استاد راهنما در موضوعات مشخص شده در حال تکمیل پروژه‌های عکاسی می باشند و گزارش جلسات و اقدامات خود را به صورت منظم به دبیرخانه استان و کشوری اطلاع رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر جشنواره دوسالانه عکس نور خوزستان عنوان کرد: در بخش آزاد نیز کلیه عکاسان و علاقمندان می توانند با دوربین عکاسی و دوربین تلفن همراه در مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: عکاسان باید تصاویر خود را به صورت مجموعه عکس و حداکثر تا 12 اثر در موضوعاتی نظیر ارزشها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ،سبک زندگی ایرانی اسلامی, رونق و حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینی، سالم سازی فضای اجتماعی و فرهنگی, نشاط بخشی و امید آفرینی و ...تهیه و پس از ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی www.torfehonar.ir در پروفایل خود بارگذاری کنند.

نخستین جشنواره عکس «شکوه جمعه» در استان فارس برگزار می‌شودفراخوان سومین جشنواره عکس هشت با موضوع شادی منتشر شدفراخوان هفتمین جشنواره عکس خیام منتشر شد

جلودار عنوان کرد: برای حضور با کیفیت عکاسان خوزستانی در این جشنواره تا کنون یک کارگاه آموزشی یک روزه با حضور حدود 100 عکاس از سراسر استان برگزار شده است و کارگاه بعدی نیز در حال برنامه ریزی می باشد که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می شود.

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه آخرین مهلت ارسال 20 مهر98 می باشد از تمامی عکاسان و علاقمندان به عکاسی خوزستان دعوت کرد که در این جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند اطلاعات تکمیلی در این خصوص را از طریق سایت جشنواره یا تماس با شماره 33365983 دریافت کنند.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره زیبایی شتر در شهرستان آق قلا برگزار شد

دریافت 25 MB کد خبر 6085199

دیگر خبرها

  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • جشنواره زیبایی شتر در شهرستان آق قلا برگزار شد
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است