Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست تیمش مقابل استرالیا اظهار کرد: ابتدا به تیم ملی استرالیا به دلیل بازی خوبی که ارائه کرد تبریک می‌گویم. علاوه بر این تیم ملی استرالیا در سرویس و دفاع فوق العاده بود و عملکرد این تیم قابل تمجید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بازی با استرالیا سخت است، اما در این بازی برای هر امتیاز جنگیدیم. استرالیا بهتر از ما عمل کرد و برنده میدان شد.

کولاکوویچ ادامه داد: باخت مقابل استرالیا برای ما خوب بود، چون از آن درس‌های زیادی گرفتیم. ما باید در هر بازی با تمرکز بسیار بالا و با احترام به حریف به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پایان گفت: بسیار متاسف هستم که تماشاگران با ناراحتی سالن مسابقه را ترک کردند، اما مسابقات برای ما همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال ایران یک - استرالیا ۳

انتهای پیام/

تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا شکست خورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رفسنجان و بم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای استان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی و شناخت استعداد‌های بالقوه ورزشی است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مقام قهرمانی از سوی دانش آموزان استان در مسابقات کشوری افزود: ۷ دانش آموز کرمانی نیز به تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.

منوچهری نژاد با اشاره به ساخت و تجهیز فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان از تکمیل روند ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، عنبر آباد، زرند، ریگان، نرماشیر، انار و کوهبنان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • لیگ ملت‌ها: لیست اولین و شاید مهم‌ترین رقیب ایران
  • پایان مسابقات والیبال جام رمضان در شاهرود