Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس سال جاری به‌صورت متمرکز استانی در مرکز سمنان خبر داد. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سرهنگ محمد خوش‌قدم عصر امروز در هفتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شاهرود که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متعدد و متنوعی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شاهرود در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه «یاد یاران» به مناسبت هفته دفاع مقدس در قم برپا می‌شودپیست موتورسواری گرگان در هفته دفاع‌مقدس به بهره‌برداری می‌رسدنمایشگاه هفته دفاع مقدس در یاسوج برپا می‌شود

وی از اجرای 200 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شاهرود خبر داد و 20 عنوان برنامه شاخص در میان این تعداد برنامه گنجانده‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به مهم‌ترین عناوین برنامه‌های تدارک دیده‌شده در هفته مقدس امسال گفت: زنگ مقاومت در تمام مدارس شاهرود به صدا درمی‌آید و همچنین 200 راوی دفاع مقدس با آغاز هفته دفاع مقدس در 200 مدرسه سطح شهرستان حضور می‌یابند.

سرهنگ خوش‌قدم با تأکید بر تبیین آنچه در دوران دفاع مقدس رخ‌داده است برای نسل نوجوان و جوان امروزی افزود: در 30 مدرسه شهرستان شاهرود برنامه معنوی اعزام نمادین کاروان‌ها به جبهه‌ها اجرا می‌شود.

وی غبارروبی مزار شهدا، پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات مختلف ورزشی، همایش بزرگ رزمندگان و ... را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در طول هفته مقدس سال جاری در شاهرود برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بیان داشت: کمیته‌های هفت‌گانه ورزشی و فرهنگی در شهرستان شاهرود تشکیل‌شده‌اند تا به‌صورت هرچه‌بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این حوزه‌ها اجرا شود.

سرهنگ خوش‌قدم عنوان کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه ترویج شود و همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نهایت تلاش خود را در این حوزه انجام دهند.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان با حضور مدیران آبفا کشور و سمنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سالن همایش شهید سردار قاسم سلیمانی شرکت آبفا استان سمنان برگزار شد.

بر اساس نظر هیئت داوران گزارش خبرگزاری مهر استان سمنان به قلم محمد علی عباس نژاد توانست مقام دوم این جشنواره را کسب کند.

این گزارش به مشکلات آبرسانی به شهرستان شاهرود و همچنین مشکلات و معضلات کم آبی و خشکسالی اشاره دارد. سال گذشته و در نخستین دوره جشنواره آب و رسانه نیز مقام اول به خبرگزاری مهر استان سمنان رسیده بود.

گزارش مردم منتظر آبرسانی به شاهرود / روایت وعده‌هایی که عملی نشد مرداد ماه ۱۴۰۲ توسط محمد علی عباس نژاد نگارش و به مسائل مرتبط با کم آبی در شاهرود و تعویق طرح‌های آبرسانی اشاره داشت.

عباس نژاد یکی از باسابقه‌ترین خبرنگاران استان سمنان با بیش از سه دهه کار رسانه‌ای است.

کد خبر 6087818

دیگر خبرها

  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود