Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: در موضوع سیل برای ۱۱ نفر از مسئولان گلستان در مرکز دادسرای استان تشکیل پرونده شده و براساس گزارش بازرسی پرونده استانداران و فرمانداران متخلف نیز که صلاحیت رسیدگی آن در تهران است رسیدگی می‌شود. ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام سید رضا سید حسینی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: سلسله مراتب باید در نظام اداری رعایت شود و بیشتر اعمال‌ کاری در این حوزه است یا مشاهد می‌کنیم که کارکنان دستگاه‌های اجرایی در خارج از حیطه کاری فعالیت می‌کنند که تخلف انضباطی و یا جرم تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز گلستان به اعمال در انجام وظایف محوله اشاره کرد و گفت: اموالی که در اختیار ما قرار گرفته همانند شغل امانتی در دست ما محسوب می‌شود و افراط و تفریط در آن منجر به خیانت به بیت‌المال می‌شود.

حجت الاسلام سیدحسینی گفت: در دوران تحریم به سر می بریم و اعتبارات باید براساس تخصیصی که برای آن در نظر گرفته شده هزینه شود و ماده 598 قانون بیان کرده که استفاده از اعتبارات در دیگر ردیف‌ها جرم است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماشین‌های پلاک دولتی برای انجام امورات شخصی جرم و تخلف است، افزود: تصرف مال در غیر مواردی که اختیار آن را نداریم ممنوع است، استفاده از خودروهای دولتی برای استفاده شخصی تخلف است و به گزارش‌‌ها رسیدگی می‌کنیم.

معاون وزیر کشور: سیل مهاجرت‌ها به حومه پایتخت نگران‌کننده استبیش از 14 هزار از واحدهای مسکونی سیل‌زده لرستان تعمیر شدشهید معمار؛ خدمت به سیل‌زدگان تا جهاد کنار حشد‌الشعبی عراق

دادستان مرکز استان گلستان نوع حجاب در برخی از ادارات به گونه‌ای است که نشانی از اداره اسلامی در آن نیست، خاطرنشان کرد: به موضوع عفاف و حجاب در جامعه اهمیت می‌دهیم و وقتی در دستگاه‌های متولی رعایت نشود نمی‌توان انتظار داشت که جامعه آن را رعایت کند.

حجت الاسلام سیدحسینی گفت:  انتخابات را در پیشرو داریم و استفاده از وسایل دولتی برای کاندیدای انتخابات جرم است و در صحبت ها و حضور در محافل مدیران دستگاه‌های اجرایی باید دقت داشته باشیم تا طرفداری از یک حزب و گروه برای آنها تلقی نشود‌.

وی بیان کرد: استفاده از وسایل دولتی برای یک نفر جرم است و دادستانی این موضوعات را پیگیری می‌کند و در فضای مجازی شاهد تبلیغات زودرس هستیم و این موضوع جرم است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

دادستان مرکز استان گلستان تاکید کرد: ترک فعل‌ها گاهی جرم محسوب می‌شود، در حیطه وظیفه کاری باید اقدامی انجام شود و در صورت ترک مسئولیت این اقدام جرم و قانون گذار برای آن مجازات در نظر گرفته است.

 وی گفت: در موضوع سیل برای  11 نفر از مسئولان استان در مرکز دادسرای استان تشکیل پرونده شده و بر اساس گزارش بازرسی پرونده استانداران و فرمانداران متخلف نیز که صلاحیت رسیدگی آن در تهران است رسیدگی می شود.

حجت الاسلام سیدحسینی افزود: بازپرس در حال بررسی این پرونده ها است و نتیجه این پرونده ها به مردم گزارش می شود، بیشتر جرائم این افراد ترک فعل است که منجر به خسارت به مردم شده است.

دادستان مرکز استان گلستان با بیان اینکه در حقوق عامه باید اقدام شود، افزود: امسال سال رونق تولید است و برخی از دستگاه ها مانع تولید هستند و با دخالت‌های دادستانی گاهی به برخی اقدامات سرعت بخشیده شده و این در حالی است که خود دستگاه ها باید در این امر پیش قدم باشد.

محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان هم در این جلسه با اشاره به اینکه کاندیداها به شکل‌های مختلف به دستگاه‌های اجرایی نزدیک می‌شوند، گفت: امکانات دستگاه های دولتی نباید در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

 وی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌هایی اجرایی باید به این مهم واقف باشند که پست و مسئولیت طعمه نیست و یک فرصت برای خدمت به مردم است.

فرماندار گرگان ادامه داد: براساس تاکید دادستان مرکز استان ترک فعل‌ها نیز جرم است و این مهم خیانت به مسئولیت و امکاناتی است که در اختیار ما قرار داده شده است.

حمیدی افزود: اگر نظارت مدیران به دستگاه های اجرایی بیشتر باشد بسیاری از نارضایتی ها و شکایت‌های مردمی اتفاق نمی افتد و باید تلاش کنیم که خود را سالم نگه داریم و در مسیر سلامت دستگاه اجرایی نیز کوشا باشیم و این مهم منجر می‌شود بسیاری از پرونده‌ها شکل نگیرد.

وی گفت: کشور در مقطع حساسی قرار دارد، سابقه چنین تحریم هایی در مدت چهل سال شاهد نبودیم و برای برگشت پول بسیاری از محصولات که در دیگر کشورها به فروش می‌رسد با مشکل رو به رو هستیم.

فرماندار گرگان افزود: در شرایط حساسی قرار داریم اما مقاومت می کنیم و این مقاومت ها منجر می شود که بر مشکلات فائق بیایم.

وی به اقدامات جبهه مقاومت و سقوط پهبادهای آمریکایی اشاره کرد و یادآور شد: وظیفه داریم در این مقطع خدمت صادقانه را به مردم ارائه دهیم و با این اقدام رضایت مردمی را نسبت به خدمات دولت افزایش دهیم.

فرماندار گرگان ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس را با وجود کمبودها پشت سر گذاشتیم گرچه خسارت زیادی از جنگیدیدم ولی برکات زیادی دفاع مقدس برای ما به همراه داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای راهپیمایی حماسی اربعین، تاکید کرد: 4 موکب شهرستان گرگان در راهپیمایی اربعین برپا می‌شود و دستگاه‌های اجرایی از این موکب ها حمایت کنند.

انتهای پیام/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی‌محمد زنگانه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

این پیام می افزاید : گلستان استانی ورزش خیز و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه