Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آندره‌آ استراماچونی یکشنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این بازی شروع بسیار خوبی داشتیم و توانستیم توسط مهدی قائدی به گل برتری دست پیدا کنیم. بازی به گونه ای بود که ما به راحتی به دروازه حریف نزدیک می شدیم و این روند را در نیمه دوم نیز در دستور کار قرار داده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قصد داشتیم گل دوم را نیز بزنیم تا بازی به سود ما تمام ولی موقعی که برای گل زدن به حریف آماده می شدیم یک ضربه ایستگاهی به حریف دادیم که تبدیل به گل شد. نمی دانم آن توپ آفساید بود یا نه ولی در نهایت وارد دروازه ما شد و گل تساوی را دریافت کردیم.ما در این بازی نسبت به بازی های قبل موقعیت های گلزنی خوبی داشتیم ولی متاسفانه آنها را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کد خبر 4719333

منبع: مهر

کلیدواژه: آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ماه محرم قزوین بوشهر شیراز اربعین حسینی شهرکرد مراسم عزاداری ایلام عاشورا خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی زاهدی برای آویسپا + فیلم

در چارچوب هفته هفتم هشتم جی لیگ ژاپن تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا میزبان سانفریس بود که شهاب زاهدی مهاجم ایرانی آویسپا در ادامه درخشش خود در جی لیگ در دقیقه ۲۲ موفق شد دروازه سانفریس را باز کند.

خوشحالی بازیکنان آویسپا سه دقیقه بیشتر ادامه نداشت و شو ساساکی بازیکن سانفریس در دقیقه ۲۵ گل تساوی را به ثمر رساند.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آویسپا با کسب این تساوی   ۱۰ امتیازی و در جایگاه یازدهم جدول جی لیگ قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • هت‌تریک هجومی عبدی برای گلزنی به ذوب آهن
  • یوونتوس و خارج شدن از زمین تورینو بدون گل زده پس از ۲۵ سال
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • رود حریف سیتسیپاس در فینال مسابقات تنیس مونته کارلو شد
  • طلایی‌پوشان حریف مس نشدند/ برد میلیمتری شاگردان صادقی
  • گلزنی زاهدی برای آویسپا + فیلم