Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم این تخصیص‌ها برای آموزش عالی به ۱۰۰ درصد برسد.

وی افزود: سیاست و نگاه ما در دولت این است که شرایطی فراهم شود تا بر اساس آن افراد بتوانند ایده‌های خود را به مطلوب و در نتیجه به ثروت تبدیل کنند. بنابراین سازمان برنامه و بودجه کشور توجه به توسعه علمی را از اولویت‌های خود می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نوبخت هدف دولت را کارآفرینی دانشگاه‌ها دانست و گفت: تلاش ما این است که طی ۳ تا ۵ سال آینده دانشگاه‌ها وابستگی کمتری به خزانه دولت داشته باشند چرا که آنها باید بر اساس برنامه به دانشگاه کارآفرین تبدیل شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی توسعه علمی دولت سازمان برنامه و بودجه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ۶ هزار و ۶۴۷ در رشته تجربی، ۹۹۰ نفر در رشته زبان، ۶۲۶ نفر در رشته هنر، هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی در دو نوبت صبح و عصر ششم و هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی، آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه‌بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می گیرند
  • آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای
  • ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه‌بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • اختصاص ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تملک سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۳