Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:17:37 GMT

نظری: حقمان مقابل سایپا شکست نبود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۰۹۶۷

نظری: حقمان مقابل سایپا شکست نبود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی نظری بازیکن تیم نساجی مازندران پس از باخت ۴ بر ۳ تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: هفته پیش مقابل پیکان واقعا تلاش کردیم و به برتری ۴ بر ۳ رسیدیم، اما در این بازی حق ما نبود که با همین نتیجه از سایپا ببازیم. این بازی می‌توانستیم به نتیجه تساوی دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوب بازی کردیم.

نظری در مورد داوری این بازی بیان کرد: داوری از نظر من مشکلی نداشت و چند صحنه ۵۰ - ۵۰ بود و می‌توانست به سود ما سوت بزند، اما صحنه مشکوک به پنالتی که روی من اتفاق افتاد اصلا پنالتی نبود.

او در ادامه عنوان کرد: بعضی وقت‌ها بدشانسی می‌آوریم و نمی‌توان به حساب بازیکنان گذاشت. در واقع اشتباهات فردی می‌تواند به حریف موقعیت دهد. امیدوارم هفته‌های بعدی گل بزنیم و دروازه خود را بسته نگه داریم.

بازیکن تیم نساجی بیان کرد: از هواداران نساجی ممنونم که این مسافت را برای تشویق ما تا ورزشگاه قوامین طی کردند. دست آن‌ها را می‌بوسم.

بیشتر بخوانید:  مهاجری: مقابل پیکان، در مدیریت بازی ضعف داشتیم/ باید خط دفاعی نساجی را تقویت کنیم

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه نساجی مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب با نتیجه ۵-۰ مقابل آرسنال شکست خورد. این یکی از ضعیف‌‌ترین عملکردهای آبی‌ها در این فصل بود و پیکان انتقادات به سمت مائوریسیو پوچتینو است. آنها اکنون در خطر از دست دادن سهمیه اروپایی قرار گرفته‌اند و ممکن است فصل را به شکل بسیار بدی تمام کنند. پوچتینو در صحبت‌هایش پس از بازی نظراتش در مورد وضعیت وخیم چلسی را اظهار کرد.

شروع بد؟
فکر می‌کنم بازی را خیلی خوب شروع نکردیم. گل خوردیم و بعد از آن بازگشت برایمان سخت بود. فکر می‌کنم ۱۵ دقیقه بعد از گل اول به خوبی به گل واکنش نشان دادیم.

موقعیت‌های از دست رفته؟
من فکر می‌کنم ما باید مقابل دروازه خطرناک‌تر باشیم. سه روز قبل مقابل منچستر سیتی هم همین‌طور بودیم. خطرناک نبودیم و امروز هم همین اتفاق افتاد.

باخت ۵-۰؟
دیدن اینطور عملکردی دشوار است. بعد از سه روز که بازی فوق‌العاده‌ای را مقابل منچستر سیتی به نمایش گذاشتیم ناامید شدیم. کارها را برای آرسنال آسان کردیم و مجازات شدیم.

غیبت کول پالمر و تاثیرش در شکست؟
نمی‌توانیم بگوییم این دلیلی بود که بازی را باختیم، اما بازیکنی را از دست دادیم که بازیکن خلاقی است و به حملات تیم کمک می‌کند.

ممکن است پروژه‌تان با چلسی به ناکامی برسد؟
نه به آن فکر نمی‌کنم. شرایط مختلفی وجود دارد. این تجربه‌ای است که ما به آن نیاز داشتیم تا مطمئن شویم که در آینده اتفاق نخواهد افتاد. باشگاه در حال ساخت یک پروژه جدید و یک روش جدید برای فعالیت است. البته که این خطر وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • بازیکن آلومینیوم: بینی‌ام شکست، داور گفت بلند شو!