Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین دورهمی «فیلم سازان و افتتاحیه نمایشگاه عکاسان» انجمن سینمای جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیر سبزی» عصر امروز (24 شهریور) در این زمینه، گفت: معاونت امور هنری و سینمایی و انجمن سینمای جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نهمین دورهمی هفته فیلم و عکس را از 23 تا 25 شهریور ماه برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این دوره با حضور هنرمندان عکاس و فیلمساز استان طبق جدول ارائه شده، نمایش فیلم و همچنین نقد فیلم با حضور هنرمندان در سالن سینما تک انجمن سینمای جوان برگزار می شود.

وی یادآور شد: 33 اثر از آثار عکاسان انجمن سینمای جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور بازدید علاقه مندان در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نمایش گذاشته شده است.

 

پیر سبزی با بیان اینکه نمایشگاه عکس در هر دو نوبت صبح و عصر دایر است، خاطرنشان کرد: در نوبت عصر نمایش فیلم، نقد فیلم و نشست تخصصی برگزار می شود.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم خبرگزاری شبستان استان بوشهر عزاداری محرم عاشورا محرم عاشورای حسینی شیراز اربعین حسینی انجمن سینمای جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نقد فیلم عکاسان نمایش فیلم نمایشگاه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد