Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:45:59 GMT

تدارک فارس برای حضور در لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۱۰۰

تدارک فارس برای حضور در لیگ برتر فوتبال

عنایت الله رحیمی یکشنبه در دیدار با اعضای هیات فوتبال فارس که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد ،  استفاده از ظرفیت های بالقوه موجود در استان فارس و توانمندی های باشگاه هایی مانند فجرشهید سپاسی و قشقایی برای رونق هرچه بیشتر فوتبال در استان را خواستار شد.

وی تاکید کرد: فوتبال ورزشی جمعی است و باید تصمیم گیری در این زمینه نیز به صورت جمعی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان فارس  با بیان این که پیشکسوتان ورزشی، سرمایه اجتماعی ورزش محسوب می شوند بیان داشت:  باید از حضور پیشکسوتان حوزه های مختلف داوری، مربیگری و بازیکنان پیشکسوت برای هم فکری و بهره گیری از تجربیات و راهکارهای آنان دعوت به عمل آید و گزارش اقدامات صورت گرفته در این حوزه به آنان ارائه شود.
استاندار فارس با اشاره به این که وجود وفاق و همدلی در هیات فوتبال می تواند زمینه ساز موفقیت در این عرصه باشد، افزود: باید با همه افراد و گروه های دلسوز ارتباط داشته باشید و از کمک آن ها برای بهبود شرایط فوتبال استان استفاده کنید.
وی افزود: دولت و بخش ورزش در استان فارس تلاش های بسیاری برای گسترش زیرساخت ها  صورت داده اندکه  از نگاه مدیریت ارشد استان نمره این بخش در فارس، بسیار خوب است و باید از همه عوامل دست اندرکار تقدیر کنیم.
استاندار فارس با بیان این که وجود تیم فوتبال در لیگ برتر کشور، مانند پرچم است که می تواند فارس را به همه معرفی کند، بیان داشت: فوتبال حرفه ای بزرگسالان مورد توجه و علاقه بیشتر افراد در جامعه ما و در سطح دنیاست و به همین دلیل باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشیم.
وی تاکید کرد :  برخی مسائل بی پایه در فضاهای مجازی با شاخ و برگ فراوان شایعه می شود، گفت: خدمات واقعی دولت به ویژه در زمینه تامین زیرساخت های ورزشی در سطح استان و ارتقای جایگاه ورزشی استان باید به وسیله دست اندرکاران و متصدیان به مردم اطلاع رسانی و از تلاش های گسترده دولت دفاع شود.
وی با بیان اینکه باید بکوشیم همه آحاد جامعه از مواهب ورزشی بهره مند شده و نشاط هرچه بیشتر گسترش یابد، گفت: جامعه ما نشان داده است که می توان با حضور زنان و مردان در عرصه های مختلف به توسعه و بالندگی بیشتر دست یافت همچنان که  در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در مراسم عزاداری محرم همه مردم در کنار هم در این مراسم ها حضور می یابند و از ارزش ها دفاع می کنند.

۹۶۰۰ / ۲۰۲۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شیراز استانداری فارس لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاونت پرورشی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: به مناسبت هفته سلامت، زنگ ورزش در مدارس شهر و روستاهای این شهرستان نواخته شد و دانش آموزان با اجرای حرکات ورزشی آغاز این هفته را جشن گرفتند.
مویدی افزود: این برنامه به صورت نمادین در آموزشگاه حسین الهاشمی شهر بیضا برگزار شد و قرار است برنامه های ورزشی و آموزشی به این مناسبت در بیضا برگزار شود.
وی بیان کرد: برپایی نمایشگاهی از انواع وسایل ورزشی و غذاهای سنتی از دیگر برنامه های این مراسم در شهرستان بیضا بود.
شهرستان بیضا در شمال غرب فارس و در فاصله 30 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا