Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره‌آ استراماچونی پس از تساوی یک بر یک تیمش با نفت مسجدسلیمان در پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شروع خوبی داشتیم و توسط مهدی قائدی به گل رسیدیم. ضربه این بازیکن خوب بود و در ادامه به دروازه به راحتی نزدیک می‌شدیم. در نیمه دوم نیز می خواستیم بازی را به سود خودمان تمام کرده و گل دوم را بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعی که آماده زدن گل دوم می‌شدیم، ضربه ایستگاهی دادیم. نمی‌دانم توپ ارسالی آفساید بود یا نه، اما وارد دروازه ما شد. تیم‌ ما به نسبت دو بازی قبل موقعیت‌های گل زیاد داشت، اما متأسفانه از دست دادیم.

وی در مورد اینکه چرا استقلال هنوز به تیم دلخواه هواداران تبدیل نشده است و در نیمه دوم به لاک خط دفاعی فرو رفت، گفت: طبیعی است که وقتی بازیکنان جدید به یک تیم می‌آیند، زمان می‌برد تا به هماهنگی برسند. قبول ندارم تیم ما در نیمه دوم در لاک دفاعی رفت. ما موقعیت داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. تا زمانی که 11 بازیکن داشتیم، موقعیت‌های زیادی به دست آورده بودیم، اما از آنها بهره لازم را نبردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه چرا تیمش نتیجه نگرفته است، تصریح کرد: ما تیمی هستیم که پس از سه مسابقه دو امتیاز کسب کرده‌ایم. ما باید تلاش کنیم تا روش کارمان را تغییر دهیم.

استراماچونی در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش از دقیقه 60 به بعد، میانه زمین را از دست داد، گفت: به غیر از اشتباهی که کردیم و گل خوردیم، از این دقیقه که اشاره کردید، موقعیت‌هایی به دست آوردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. من با صحبت شما مخالف هستم.

وی در واکنش به غیبت فرشید اسماعیلی در دربی هفته آینده هم گفت: بدترین اتفاق مسابقه این بود که احتمالاً سه بازیکن‌مان را از دست داده‌ایم. اولین بازیکن دیاباته است که در نیمه اول مصدوم شد و باید پزشکان او را مورد معاینه قرار دهند. قائدی نیز از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. در مورد اسماعیلی باید بگویم از نظر من خطای او کارت زرد نداشت. خطایی که داور گرفت، کارت زرد نداشت که بخواهد کارت قرمز بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مردود اعلام شدن گل مرتضی تبریزی توسط داور هم گفت: من فیلم مسابقه را ندیدم و نمی‌توانم درباره گل تبریزی نظر بدهم. من صحبتم روی خطای اسماعیلی است که به نظرم کارت زرد نداشت.

254 251

کد خبر 1299809

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال آندره استراماچونی باشگاه استقلال عربستان برانکو ایوانکوویچ سینمای ایران لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ آرامکو ایالات متحده آمریکا گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دربی، بهترین داور 1403 شد!

به گزارش "ورزش سه"، سالی که گذشت با جنجال‌های داوری و البته اشتباهات پرشمار داوران همراه بود که باعث اعتراض بازیکنان و مربیان به آنها شد. در این بین فقدان وی ای آر و حتی سیستم ارتباط رادیویی، کار را برای داوران بسیار دشوار کرده بود و تنها موعود بنیادی‌فر و وحید کاظمی در دو بازی شهرآورد، امکان استفاده از سیستم داور ویدیویی را داشتند.

نکته مهم امسال داوری در فوتبال ایران، حضور 7 داور مشهور در کلاس‌های داوری وی ای آر بود که در نهایت با دریافت لایسنس از سوی آنها مواجه شد تا این داوران بین‌المللی، امکان قضاوت بازیهای مهم را در سطح فوتبال آسیا و همچنین فیفا داشته باشند.

در نخستین روزهای سال، "ورزش سه" با نظرسنجی از 15 کارشناس داوری از تهران و سایر استان‌ها و با نظرخواهی از داوران بازنشسته که بیشتر از سایرین عملکرد داورها را زیر نظر داشتند، اقدام به معرفی بهترین داوران وسط و همچنین کمک داوران می‌کند:

* در این نظرسنجی از هیئت داوری خواسته شد تا نام سه داور و سه کمک داور را به ترتیب اولویت در اختیار خبرنگار ما قرار بدهند که بر این اساس نفر اول سه امتیاز و سایرین دو و یک امتیاز داشتند.

* وحید کاظمی با جلب نظر کارشناسان داوری، 30 امتیاز را به دست آورد تا به عنوان بهترین داور امسال فوتبال ایران انتخاب شود. او از سوی 7 کارشناس به عنوان بهترین داور انتخاب شد تا به تنهایی 21 امتیاز را از آنها به دست بیاورد.

* پیام حیدری که در ابتدای سال قضاوت شهرآورد را برعهده داشت، با 12 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت تا دومین داور برتر این فصل فوتبال ایران لقب بگیرد. جالب اینکه او تنها یک امتیاز بیشتر از امیر عرب براقی به دست آورد که با اختلاف بسیار کم در جایگاه سوم قرار گرفت تا آنها ترکیب برترین داوران را تشکیل بدهند.

* در رتبه چهارم نام دکتر بیژن حیدری دیده می‌شود و جالب اینکه موعود بنیادی‌فر که در جام ملتهای آسیا نیز حضور داشت، تنها 5 امتیاز به دست آورد تا رتبه پنجم مشترک را با کوپال ناظمی به دست بیاورد.

* برای انتخاب بهترین کمک داور، رقابت بیشتری وجود داشت اما در اینجا نیز علیرضا ایلدروم با 19 امتیاز و با اختلاف نسبتا زیاد، جایگاه صدرنشینی را به خود اختصاص داد.

* رتبه دوم و سوم به ترتیب در اختیار سعید قاسمی و محمدرضا منصوری قرار گرفت. منصوری که 11 امتیاز به دست آورد، باتوجه به قانون عجیب 45 ساله‌ها، آخرین فصل حضورش را در این عرصه دنبال می‌کند. همچنین سعید قاسمی 12 امتیاز به دست آورد. فرهاد مروجی و محمد جواد مداح در رتبه چهارم جای گرفت.

نکته جالب در نتایج این نظرسنجی جایگاه موعود بنیادی‌فر است که باوجود قرارگیری در صدر لیست داوران بین‌المللی نتوانست نظر کارشناسان را به خود جلب کند و پایینتر از وحید کاظمی، پیام حیدری، امیر عرب براقی و بیژن حیدری قرار گرفت.

نکته دیگر در مورد نظرسنجی اینکه برخی از کارشناسان نام تنها یک داور و کمک داور را اعلام کردند و به زعم آنها عملکرد سایرین در فصل جاری بسیار پراشتباه بوده است.

در سالهای گذشته نظرسنجی انتخاب بهترین داور و کمک داور از سوی برنامه‌های تلویزیونی هم انجام می‌شد اما حواشی اعلام علنی رای‌ها باعث شد تا بیشتر کارشناسان تمایلی به اعلام نظر نداشته باشند و از این رو نظرسنجی "ورزش سه" بدون اعلام نام کارشناسان و رای آنها انجام شد.

دیگر خبرها

  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • رضا مهاجری: اخراج بازیکن خیبر مقابل خوشه؟ اگر بازیکنم مقصر باشد، سخت تنبیه می‌شود
  • انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند
  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • جراحت پای ۴ بازیکن ایران در زمین افتضاح ورزشگاه عشق آباد + عکس
  • جراحت پای ۴ بازیکن ایران در زمین افتضاح ورزشگاه عشق آباد × عکس
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!