Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@10:44:12 GMT

استراماچونی: حرکت فرشید خطای ساده هم نبود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۱۴۱

استراماچونی: حرکت فرشید خطای ساده هم نبود

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش برای برد به مصاف نفت مسجد سلیمان رفته بوده است.

به گزارش مشرق، آندره آ استراماچونی بعد از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: شروع خیلی خوبی داشتیم. طی ضربه‌ای که توسط قائدی زدیم، به گل رسیدیم. نزدیک شدن به دروازه را خوب انجام دادیم. در نیمه دوم هم خواستیم بازی را به نفع خودمان ببندیم، به دروازه حریف نزدیک شویم و گل دوم را بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعی که برای زدن گل دوم آماده می‌شدیم، یک ضربه آزاد دادیم که نمی دانم آفساید بود یا نه اما گل دوم را خوردیم.

سرمربی استقلال افزود: تیم ما موقعیت‌های گل بیشتری در مقایسه با بازی قبل داشت ولی متاسفانه این فرصت‌ها را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید:

بازیکن کلیدی استقلال دربی را از دست داد

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد هنوز ترکیب اصلی استقلال مشخص نشده است، اظهار کرد: طبیعی است که وقتی تیمی بازیکنان جدید جذب کرده، برای رسیدن به هماهنگی نیازمند زمان باشد. قبول ندارم که تیم ما در نیمه دوم در لاک دفاعی بود بلکه ما در این نیمه فرصت‌هایی برای زدن گل دوم داشتیم.

استراماچونی خاطرنشان کرد: وقتی با ۱۰ بازیکن در زمین بودیم، موقعیت هم داشتیم که قائدی این فرصت را از دست داد.

سرمربی ایتالیایی استقلال تاکید کرد: ما تیمی هستیم که بعد از سه مسابقه دو امتیاز گرفتیم. تلاش می‌کنیم روش‌مان را تغییر دهیم تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تیمش موقعیت‌های گل زیادی داشت، گفت: گلی که خوردیم روی اشتباه خودمان بود. ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و اینطور نیست که در لاک دفاعی فرو برویم.

استراماچونی درباره تاثیر غیبت فرشید اسماعیلی در داربی، یادآور شد: بدترین قسمت مسابقه این بود که احتمالا سه بازیکن را از دست خواهیم داد. دیاباته به علت ضربه ای که به پهلویش وارد شد باید عکس برداری کند. قائدی هم در پایان مسابقه از ناحیه مچ پا مصدوم شد. به نظرم اسماعیلی خطا نکرد. نه تنها توپ را خیلی ساده و بدون خطا گرفت، نباید کارت زرد می‌گرفت تا کارت قرمز را هم دریافت کند.

سرمربی استقلال درباره عملکرد داور مسابقه  و مردود اعلام شدن گل مرتضی تبریزی نیز اظهار کرد: فیلم مسابقه را ندیدم و نمی‌توانم درباره گل تبریزی نظری بدهم. درباره اسماعیلی می‌گویم که کارت زرد دوم اشتباه بود و اسماعیلی هم مرتکب خطا نشد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن فرشید اسماعیلی لیگ برتر سرمربی فوتبال استقلال نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در جریان است و دو تیم برای کسب امتیاز در این نبرد تاکتیکی و میان جدولی تلاش خواهند کرد.

تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم با دو سرمربی تاکتیک محوری که در این مسابقه دارند با برنامه‌هایی خاص به دنبال کسب امتیاز و پیروزی در این مسابقه هستند و تلاش‌ می‌کنند تا با کسب امتیاز در این مسابقه رتبه خود را در جدول لیگ برتر بهبود ببخشند.

ذوب‌آهن در طول فصل در بازی‌های خانگی عملکرد خوبی نداشتند و تحت فشار روانی که از این موضوع بر آنها وارد می‌شود در این مسابقه کار سختی خواهند داشت و با توجه به اینکه روزهای سختی را پشت سر‌ می‌گذارند در این مسابقه به دنبال کسب پیروزی خانگی و فرار از بحران هستند.

شاگردان مجتبی حسینی در پنج هفته اخیر تنها یک برد به‌دست آوردند و در این مسابقه به دنبال این خواهند بود که با پیروزی در این مسابقه به روند امتیازگیری بازگردند، آنها در دو هفته قبل مقابل تراکتور مساوی کردند و برابر استقلال شکست خوردند.

این مسابقه با توجه به انگیزه‌های دو تیم و تاکتیک‌های خاصی که سرمربیان دو تیم در نظر گرفتند به نظر می‌رسد که یک بازی جذاب را شاهد باشیم.

تاریخ و مکان برگزاری: لیگ برتر ایران ‎1402-1403 | هفته: 24 
استادیوم فولادشهر
داور: سعید رحیمی‌مقدم؛ کمک‌ها: حسن انتظاری، امید افخمی و شاهین یزدانی؛ ناظر: حیدر شکور

ترکیب ذوب‌آهن:
پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، گریگول چابرادزه، علی مصلح، امید لطیفی، مهرداد رضایی، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین اسلامی، مجید علیاری.
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب آلومینیوم اراک:
احمد گوهری، مهران موسوی، میلاد بدرقه، احسان قهاری، امیر نوری، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، محمدامین کاظمیان، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی، احسان قهاری.
سرمربی: مجتبی حسینی

دیگر خبرها

  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان