Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@21:41:33 GMT

ایده‌هایی برای پوشیدن شلوار گشاد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۱۱۹۲

ایده‌هایی برای پوشیدن شلوار گشاد

شلوارهای گشاد زنانه بعد از مدت ها دوباره مد شده اند، این سبک از شلوارها همانطور که از اسم شان پیدا است کاملا گشاد اند و معمولا با کفش پاشنه بلند ست میشوند. ست کردن شلوارهای گشاد کمی دشوارتر از شلوارهای تنگ است زیرا نمیتوان آن ها را با هر چیزی پوشید.

برای خوش استایل شدن با شلوارهای گشاد در این مطلب یک سری نکات مهم وجود دارد که با رعایت آن ها میتوانید از پوشیدن شلوار گشاد لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




شلوار جین گشاد

شلوارهای گشاد جین پرطرفدارترین نوع شلوار گشاد بین خانم ها هستند که برای موقعیت های مختلف مناسب اند و با انواع کفش پاشنه دار و اسپرت ست میشوند، شلوار جین های گشاد در رنگ های تیره و روشن وجود دارند که رنگ های تیره آن ها پرطرفدار تر اند.


شلوار های دمپا کوتاه

شلوارهای گشاد با دمپای کوتاه جدیدتر از سایر مدل ها هستند و با نشان دادن مچ پا استایل جذاب تری به شما میبخشند، این سبک شلوارهای گشاد برای جشن ها و مهمانی ها مناسب تر اند پس بهتر است با کفش پاشنه بلند پوشیده شوند.


استایل تک رنگ

استایل تک رنگ یعنی سر تا پا یکرنگ پوشیدن، یک رنگ خاص را در نظر بگیرید و لباس هایتان را طبق آن انتخاب کنید این کار باعث میشود قد بلند تر دیده شوید برای این استایل باید شلوار گشاد و بلند بپوشید طوری که روی کفش تان بیفتد.

رنگ های خنثی

انتخاب رنگ شلوار معمولا برای خانم ها سخت است و نمیدانند چه رنگ شلواری مناسب اندام آن ها است و چگونه باید آن را ست کنند. رنگ های خنثی مانند خاکستری، کرمی، طوسی و سفید انتخاب خوبی هستند و ست کردن آن ها راحت است.     منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک شلوار گشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضا محیطی ایده‌آل برای درمان سرطان

 به گفته آنها زمینه تحقیق در مورد بیماری سرطان در فضا با توجه به این که سلول‌های بدن در آن به دلیل عدم وجود نیروی جاذبه سریع‌تر پیر می‌شوند بیش از روی سطح کره زمین فراهم است. فرانک روبیو، فضانورد آمریکایی در همین راستا در مدت حضورش در ایستگاه فضایی بین‌المللی در یک ماموریت تحقیقاتی در مورد سرطان شرکت کرد.

او از فضا به عنوان یک «محیط پژوهشی منحصر به فرد» یاد می‌کند.

به گفته دانشمندان نه تنها سلول‌های بدن در فضا سریعتر پیر می‌شوند بلکه ساختار آنها نیز «خالص‌تر» است. بیل نلسون، مدیر ناسا می‌گوید که امکان بررسی ساختار سلول‌های بدن در فضا با توجه به عدم وجود نیروی جاذبه بیشتر وجود دارد.

شرکت داروسازی مرک در همین راستا تصمیم گرفت که تحقیق‌هایی را در مورد تاثیر یک داروی ضدسرطان در ایستگاه فضایی بین‌المللی انجام دهد.

مدیر ناسا می‌گوید هرچند تحقیق در مورد بیماری سرطان در فضا سابقه‌ای چهار دهه‌ای دارد، اما این پژوهش‌ها طی سال‌های اخیر تحول‌های گسترده‌ای ایجاد کرده‌اند.

به گفته وی تحقیق‌ها در مورد درمان سرطان در فضا باعث شده‌اند تا پزشکان و بیمار‌ها بر روی سطح زمین از میان گزینه‌های درمان بتوانند انتخاب درست‌تری انجام دهند.

روز جهانی سرطان؛ مواد شیمیایی ماندگار در آب لوله‌کشی باعث افزایش احتمال «متاستاز» می‌شوند.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا گفته است که کشورش قصد دارد میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به بیماری سرطان را طی ربع قرن آینده به نصف کاهش دهد. بنا به آمار کاخ‌سفید به این ترتیب میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به سرطان چهار میلیون کاهش می‌یابد.

بیماری سرطان دومین عامل مرگ و میر در آمریکا پس از بیماری‌های قلبی و عروقی است.

منبع: یورونیوز

tags # اخبار پزشکی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • شایعه‌ای که هواداران سرخابی‌ را حسابی نگران کرد 
  • شیوه عجیب سانسور شلوار جین در تلویزیون کره شمالی
  • (ویدئو) بلایی که کره شمالی بر سر شلوار‌های جین می‌آورد
  • این ایده برای کتابفروشی های سیار بسیار جالب است! (عکس)
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • (تصویر) تیپ و استایل متفاوت الناز حبیبی در کنار بهرام افشاری
  • ایده‌های جالب برای خلق وسایل کاربردی + فیلم
  • ایده‌های جالب برای برش و تزئین میوه‌ها و سبزیجات + فیلم
  • گرانش اضطراری چیست؟
  • فضا محیطی ایده‌آل برای درمان سرطان