Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال بعد از تساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ارزیابی از بازی؟

شروع خوبی در این بازی داشتیم. ما توسط قائدی به گل رسیدیم. نزدیک شدن ما به دروازه حریف خیلی خوب بود. در نیمه دوم هم خواستیم بازی را به نفع خودمان ببندیم و گل دوم را بزنیم که یک ضربه خطا به حریف دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم ضربه حریف آفساید بود یا نه ولی به هرحال آن‌ها به گل رسیدند. در کل تیم ما موقعیت گل بیشتری نسبت به دو بازی قبلی داشت و متاسفانه این موقعیت‌ها را از دست دادیم. 

استقلال عقب نشینی کرد؟

این بدیهی است که وقتی یک تیم بازیکنان جدیدی را جذب می‌کند، نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی و هارمونی مد نظرش برسد. این را قبول ندارم که تیم ما در نیمه دوم در لاک دفاعی رفته باشد. ما در آن نیمه هم شانس‌های گل خوبی داشتیم. ما حتی وقتی 10 نفره شدیم، شانس گل خوبی داشتیم و یک فرصت قائدی داشت که ضربه‌اش با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به اوت رفت.

کم نشاط بودن استقلال

ما تیمی هستیم که بعد از سه مسابقه، دو امتیاز را کسب کرده و تیمی که ناراضی است، ما هستیم. تلاش ما تغییر روش‌مان هست تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

از دست دادن میانه زمین

ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و با این صحبت مخالفم که تیم ما عقب کشیده بود.

غیبت اسماعیلی در دربی؟

بدترین قسمت این مسابقه این است که احتمالا سه بازیکن را از دست خواهیم داد. اول دیاباته که به خاطر ضربه به پهلویش باید از او آزمایش گرفته شود و عکس برداری کند. نفر بعدی قائدی است که از ناحیه مچ پا مصدوم است. درباره اسماعیلی باید بگویم آن اتفاق به نظر من خطا نبود. او توپ را ساده و بدون خطا گرفت. اخطار به او و اخراجش اشتباه بود.

گل تبریزی؟

من فیلم بازی را ندیده‌ام و نمی‌توانم الان درباره گل تبریزی صحبت کنم ولی درباره اسماعیلی دوباره می‌گویم که اخطار به او اشتباه بود و او خطایی نکرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم

به گزارش "ورزش سه"، بازی مقابل نفت آبادان می‌توانست یک خاطره تلخ برای آسو رستم شکل دهد اما او در ثانیه‌های پایانی موفق شد شرایط را کاملا به سود تیمش کند.

مهاجم ازبکستانی که یکی از خریدهای ویژه و تاثیرگذار استقلال خوزستان در پنجره زمستانی بوده، در این بازی یک موقعیت ایده آل داشت که با بدشانسی توپش با برخورد به تیرک دروازه راهی به گل نداشت. او اما در موقعیت گل حریف و در شرایطی که به دنبال دفع توپ بود، مرتکب خطا شد تا طالب ریکانی گل تساوی طلایی پوشان را به نام خود کند.

این تساوی می‌توانست شرایط را علیه استقلال خوزستان که به دنبال دستیابی به امتیاز بقا است، کند اما در نهایت این آسو رستم بود که در ثانیه‌های پایانی بازی موفق شد از یک موقعیت ویژه برای تیمش زننده گل دوم باشد تا آبی‌ها با کسب سه امتیاز جایگاه خود را در جدول تثبیت کرده و چشم به ادامه مسیر داشته باشند.

مهاجم ازبکستانی که در مسیر تقویت آبی‌ها در پنجره زمستانی جذب شده، یکی از ستاره‌های استقلال خوزستان است که سیروس پورموسوی به موفقیت او در مسیر کسب نتیجه و دستیابی به امتیازات بقا امیدواری زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم
  • من بدترین بازیکن فوتبال جهانم!/ ماجرای عذرخواهی «پرویزخان» از بازیکن یاغی
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل